به گزارش خوزپرس از اهواز، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و هراس رژیم صهیونیستی از انتقام سخت ایران، اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوران بزن دررو تمام شده و جواب دندان شکنی به اسرائیل غاصب خواهیم داد و همین سخن گرانبها لرزه بر پیکره دشمنان وارد کرد.

 

وی افزود: حضور پرشور و انقلابی مردم قدرشناس ایران اسلامی در روز جهانی قدس لبیک به ندای فرمانده معظم کل قوا و دمیدن روح امید و نور تازه در قلوب ملت مظلوم فلسطین بود.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آحاد مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان به میدان آمدند تا باردیگر به دشمنان ثابت کنند که همواره پشتیبان اصلی این نظام اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: اکنون مردم سراسر جهان نسبت به جنایت‌ها و کودک‌کشی اسرائیل غاصب آگاه شده اند و ماهین این رژیم جعلی برای همگان آشکار شده است.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیست از ترس به سنگرهای خود پناه برده‌ اما این رعب و وحشت از موشک های سپاه از مرگ برای آن ها نگران کننده تر است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی بی شک حریف نیروهای مقاومت فلسطین نشده و همین سرخوردگی باعث شده کنسولگری ایران را مورد هدف قرار دهد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه همبستگی که امروز در جهان علیه اسرائیل آغاز شده، کم نظیر است، گفت: تمام سفارت‌های این رژیم کودک کش از ترس و اقتدار جمهوری اسلامی تخلیه و کارکنانشان به پناهگاه رفته‌اند.