دکتر کامبیز معصومی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز، اظهارکرد: با توجه به گستردگی و فراگیری استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه در میان عموم مردم، ساخت اپلیکیشن نوبت دهی این درمانگاه ها در دستور کار روابط عمومی این مرکز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اجرای اپلیکیشن نوبت دهی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز در گوشی های هوشمند، این برنامه به طور مستقیم به سامانه نوبت دهی اینترنتی متصل شده و امکان دریافت نوبت برای هر کدام از بخش های درمانگاه ها را امکان پذیر می سازد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: برای دانلود آسان و رایگان این برنامه می توان به سایت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به نشانی http://himam.ajums.ac.ir مراجعه کرد.

معصومی اظهارکرد: به دنبال گسترش خدمات الکترونیک در بیمارستان و با هدف کاهش مراجعه مستقیم مردم برای دریافت نوبت درمانگاه، بعد از راه اندازی سامانه تلفنی و اینترنتی، در سومین اقدام اپلیکیشن نوبت دهی درمانگاه های بیمارستان نیز ساخته و راه اندازی شد.

وی گفت: برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی باید به سایت بیمارستان مراجعه کرد و در صورت تمایل برای استفاده از سامانه نوبت دهی تلفنی می توان با شماره های گویای ۳۲۹۲۳۹۸۵، ۳۲۹۲۳۹۸۶، ۳۲۹۲۳۹۸۷، ۳۲۹۲۳۹۸۸، ۳۲۲۲۷۲۴۵ و ۳۲۲۲۸۲۴۷ تماس گرفت.