به گزارش خوزپرس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس اهواز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با به شهادت رساندن عزیزانمان در سوریه به خصوص سردار زاهدی، امروز شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم.

وی افزود: امروز جنایت رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و این موضوع موجب تسریع در سرنگونی این رژیم غاصب خواهد شد.

حسینی محراب با بیان اینکه مردم خوزستان همیشه در کنار مردم فلسطین بوده و این موضوع را بارها ثابت کردند ادامه داد: مردم این آمادگی را دارند که جان خود را در راه اسلام فدا کرده و از مسلمانان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین حمایت کنند.

 

وی اظهار کرد: از ۶ ماه گذشته تا کنون رژیم صهیونیستی، بیش از ۳۲ هزار نفر را به شهادت رسانده و ۷۵ هزار نفر را مجروح کرده که این آمار نشان دهنده عمق فجایع نسل کشی در غزه است.

حسینی محراب بیان کرد: صهیونیست ها تا به امروز در سرزمین فلسطین دست به هر جنایتی زده‌اند و در جریان جنایت های اخیرشان در غزه نیز نه تنها به هیچ یک از اهدافشان نرسیده‌اند بلکه در حال نابودی هستند.

وی گفت: مسلمانان همراه با آزادی‌خواهان جهان در این روز به صورت متحد و یکپارچه حقانیت ملت فلسطین و مقاومت را فریاد می‌زنند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس به عنوان نماد دفاع از مظلوم همواره مورد حمایت آزادگان عالم قرار داشته و با گذشت زمان، نه تنها به فراموشی سپرده نشده بلکه سال به سال بر عظمت و گستردگی آن افزوده شده است.