به گزارش خوزپرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا عصریکشنبه در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان در محل قرارگاه کربلا اظهار کرد: نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از خون پاک شهدا و آب و خاک میهن اسلامی هستند.

وی برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان را ادای دین به مقام معظم شهدا عنوان کرد و افزود: پاسداشت خون مطهر شهدا، با زنده نگه داشتن یاد آنها در دلها و رفتارها محقق می‌شود.

فرمانده قرارگاه کربلا بسیجی ماندن در گام دوم انقلاب را ادامه خط شهدا در عصر حاضر برشمرد و گفت: هر جایی که پیشرفت کردیم بخاطر نگاه بسیجی وار و بینش انقلابی ما بوده و هر جا که متوقف بودیم ناشی از رضایت ما به وضع موجود بود.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدای خوزستان، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آن اسطوره‌های مقاومت و ایثار است.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه تا رسیدن به قله‌ها فاصله‌ای نداریم، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق بسیجی ماندن، تبعیت عملی از سخن فرمانده معظم کل قواست و نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها آماده دفاع از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

نشست هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان با هدف بررسی محورهای اجرایی برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و اهم اقدامات انجام شده در این خصوص، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پایگاه منتظران شهادت «قرارگاه منطقه ای کربلا» برگزار شد.