به گزارش خوزپرس از اهواز، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: از اواسط وقت امروز به تدریج استان تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی قرار می‌گیرد گه بیشتر سبب ابرناکی در سطح استان و بارش‌هایی پراکنده همراه با رعد و برق در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی و مرکز خواهد شد.

وی افزود: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل وقت فردا جو استان نسبتا پایدار خواهد بود و همچنان مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان دور از انتظار نیست.
سبزه زاری ادامه داد: روند تغییرات دما تا فردا افزایشی و سپس از روز سه شنبه تا پایان هفته کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود و از روز سه شنبه تا پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۵.۴ و ایذه با ۷.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۴.۸ و حداقل ۱۲.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران و رعد و برق از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته گذشته هشدار سطح نارنجی و قرمز صادر کرده بود. بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه باران‌سنج بندر امام خمینی (ره) با ۱۱۱ میلیمتر ثبت شد.