به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان خوزستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز در شهرها و روستاها امنیت وجود دارد با حضور پلیس و نیروهای امنیتی بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه پلیس مسئول ایجاد امنیت در جامعه است، گفت: اعتقاد داریم که باید نیروی مقابله گری باشد تا امنیت در جامعه بوجود بیاید.

حسینی محراب با بیان اینکه موانع فساد اقتصادی در جامعه با حضور نیروهای امنیتی رخ می‌دهد، افزود: پلیس نیز با اشراف بر فضای مجازی و شهری باعث می‌شود تا موانع و مشکلاتی که در جامعه است برطرف شود.

نیروی انتظامی پاسخگوی مطالبات مردم است

فرمانده انتظامی خوزستان در این آئین با بیان اینکه اگر شهروندان قانون را رعایت کنند، در جامعه هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت، اظهار کرد: خدمتگزاری وظیفه اصلی پلیس است و ما پاسخگوی مطالبات مردم هستیم.

سردار سیدمحمود میرفیضی بابیان اینکه پلیس در سال جاری اقدام خوبی انجام داده است، گفت: در سال جاری ۷۰ درصد تیراندازی ها در استان شناسایی شده است و همچنین یک هزارو ۸۵۰ قبضه سلاح کشف شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۷۰ درصد افزایش کشفیات در استان داشته ایم، ادامه داد : از ابتدای سال تاکنون چهار تن مواد مخدر و نیز هفت هزارو ۹۰۰ میلیارد ریال کالا قاچاق شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه باید پاسخگو مطالبات مردم باشیم، اظهار کرد: از جمله اقدامات موثری که در حوزه پلیس انجام شده است، حضور پلیس هوشمند و ترسیم کروکی آنلاین است که سرعت پلیس را در بحث تصادفات بالا برده است.

سردار میرفیضی بابیان اینکه خدمات رسانی به مردم در دستور کار پلیس است، افزود: برای اینکه بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم باید امنیت نرم افزاری و سخت افزاری به همراه سرعت و دقت داشته باشیم.

صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان خوزستان با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین محلی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.