به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا، ایجاد فضای ملتهب و مشوش یکی از مهم‌ترین اهدافی‌ست که ضد انقلاب برای درست کردن آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در هر موقعیت مترصد فرصتی است تا بتواند با ایجاد موجی از دروغ، نفرت‌پراکنی، عدم اعتماد و ناکارآمد نشان دادن اقدامات داخلی جوانان این کشور را آلت و ابزار دست خود سازد تا توسط همین جوانان به مردم و امنیت کشور ضربه سنگین وارد کند.

با بررسی روایت روز یکشنبه ایذه و باکنارهم قرار دادن اتفاقات آن روز می‌توان دریافت که دشمنان ظالم در هر گوشه از کشور مشغول فتنه‌انگیزی از طریق به کارگیری ذهن افراد ساده لوح و جاهل است تا بتواند ضربه خود را به خودی‌ها بزند و با گرفتن جان عزیزان این خاک، نیش خندش را به همان افراد نادان حواله دهد.

فردی که بنا به گفته منابع آگاه پسرعموی مادر کیان پیر فلک بوده است روز یکشنبه بیست و یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ با یک دستگاه خودرو سواری حوالی ساعت ۱۷ مأمور انتظامی را زیر گرفت و یک سرباز وظیفه را مجروح ساخت که با شلیک پلیس به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به دیگر نیروهای انتظامی، مجروح و سپس در بیمارستان جان خود را از دست داد.

روایت‌سازی تخیلی رسانه‌های ضد انقلاب

بلافاصله پس از نشر این خبر رسانه‌های ضد انقلاب برای اینکه نقشه‌های ناصواب خود را عملیاتی کنند اقدام به روایت‌سازی‌های تخیلی و بدون منطق از ابعاد مختلف را آغاز کردند تا سرپوشی بر واقعیت و ماجرای اصلی بگذارند و اجازه ندهند روایت اصلی به گوش مخاطب برسد. هرچند این اقدام رسانه‌های آن‌ور آبی، مسبوق به سابقه است و بخش عمده‌ای از مخاطبان آگاه به آن واقف هستند اما در پی حادثه روز گذشته باز هم برای چندمین بار نقاب از صورت واقعی خود برداشتن تا چهره پلید و روی سیاه‌شان برای مخاطب بیش از پیش آشکار شود.

بنا بر اعلام رسانه‌های رسمی کشور، منابع آگاه، شاهدان عینی و تصاویر و فیلم‌های موجود از روز حادثه، خانواده مرحوم کیان پیرفلک به همراه افرادی دیگر به منظور برگزاری جشن تولد او، در ساعت ۱۱ پیش از ظهر بر سر مزارش حاضر می‌شوند و جشن می‌گیرند این در حالی است که هیچ نیروی انتظامی در مراسم تولد وجود ندارد و هیچ گونه درگیری در این جشن رخ نداده است. در حالی که رسانه‌های معاند روز گذشته بارها و بارها قصد داشتن وانمود کنند نیرو انتظامی در این جشن با اعضای خانواده پیر فلک درگیر شده است که خوشبختانه فیلم‌های منتشر شده از اعضای حاضر در این جشن دست این رسانه‌های کذاب را برای همگان رو کرد.

 

تلاش شبکه‌های تفرقه‌افکن از روزهای قبل از تولد

۲ روز قبل از تولد کیان پیرفلک، شبکه‌های تفرقه افکن با اعلام فراخوان‌هایی علنی، قصد ایجاد ناآرامی و برهم زدن آرامش مردم در این روز را برنامه‌ریزی کرده بودند تا بتوانند با دستاویز قرار دادن سالروز تولد مرحوم پیرفلک بتوانند فضای ناامنی را در ایذه شکل دهند. نیروی انتظامی نه تنها با برگزاری جشن مخالفتی نداشت بلکه به منظور تأمین امنیت این جشن و اهالی منطقه، ایستگاه ایست بازرسی با فاصله زیاد و بیش از هفت کیلومتر از محل مزار مرحوم پیر فلک و خارج از روستای پرچستان ایجاد کرد تا این مراسم در کمال امنیت برگزار شود.

پس از گذشت ساعت‌ها از تولد و حوالی ساعت ۱۷ از این مراسم پسر عموی مادر کیان پیرفلک به نام پویا مولایی‌راد، در اقدامی ناجوانمردانه و نابخردانه با سرعت بالا به سمت نیروی انتظامی حرکت و عامدانه با سروان محمد قنبری برخورد می‌کند پس از این برخورد نه تنها از محل متواری نمی‌شود بلکه مجدداً به سمت ایست بازرسی هجوم برد. نیروهای مستقر در محل برای حفظ جان دیگر نیروها و توقف این خودرو، اقدام به شلیک به سمت خودرو که این بار قصد داشت به سرباز وظیفه آسیب برساند کردند. پس از این اتفاق راننده تیبا مجروح و سپس جان خود را از دست داد.

مظلومیتی که سلبریتی‌ها نمی‌خواهند ببیند

شهید محمد قنبری، مدافع امنیت که ۲۷ سال خدمت خود را در ایذه گذرانده بود برای تأمین امنیت مردم جان خود را از دست داد. او دارای پنج فرزند زیر ۱۸ سال است؛ فرزندانی که باید زیر سایه پدر رشد می‌کردند و دست محبت پدری بر سر آن‌ها کشیده می‌شد اکنون از مهر پدر محروم شدند. دیدن اشک‌های فرزندان قد و نیم قد شهید قنبری دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد با این حال هیچکدام از این مسائل و واقعیت‌ها نتوانست چشم برخی سلبریتی‌هایی که روزگاری برای پیش پا افتاده‌ترین مسائل یقه پاره می‌کردند را باز کند چرا که شاید مظلومیت و فداکاری مدافعان امنیت برای این قشر منفعت طلب؛ آب و نانی ندارد.

حادثه ۲۲ خرداد ایذه نشان می‌دهد تلاش دشمن فقط محدود به خیابان کشاندن جوانان نیست بلکه پازل این اتفاقات را قرار است با اقدامات تروریستی از طریق نفوذ بر ذهن جوانان تکمیل کند و دست پلید دشمن که کارش تحریک، تهییج و نفرت‌پراکنی است در ماجرای ایذه به روشنی پیدا است.

اقدام پلید و وحشیانه دشمن که منجر به شهادت سروان قنبری، مدافع امنیت کشور شد موجی از نفرت عمومی را برانگیخت و موجب تألم آحاد ملت شد و امروز مردم ولایتمدار این خطه خواهان شناسایی، محاکمه و برخورد قاطع با مسببان این حادثه دردناک هستند.