به گزارش خوزپرس به نقل از آبفا کشور، علیرضا اقبال با بیان اینکه از اواخر سال گذشته پویش نقش من را ابتکار آبفای مشهد راه اندازی شد، اظهار داشت: محتواهای لازم در عرصه پویش های فرهنگی در حال تولید است و به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.

 

وی در ادامه به دیگر پویش های فرهنگی انجام شده اشاره کرد و گفت: پویش هایی مانند نخستین واژه که با همکاری آموزش و پرورش در تمامی استان ها اجرا شده یا پویش خانه تکانی با همکاری شهرداری های سراسر کشور از جمله اقدامات صورت گرفته در این عرصه است و بنا داریم در سال جاری نیز فعالیت در عرصه فعالیت های فرهنگی را تقویت کنیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب کشور تاکید بر ارتباطات چهره به چهره با شهروندان و اقشار مختلف مردم را از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: در این زمینه از سال گذشته اقداماتی در چند استان صورت گرفته که از مهمترین آنها می توان به راه اندازی گروه همیاران آب اشاره کرد. ارتباطات چهره به چهره یک امر مهم و ضروری در فرهنگ سازی مدیریت مصرف است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

 

اقبال در ادامه به طرح ملی جهاد آبرسانی به عنوان بزرگترین ابرپروژه عمرانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ملی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که در این زمینه تا امروز فعالیت های خوبی مانند تبلیغات محیطی و تولیدات تصویری صورت گرفته اما این پروژه نیازمند اقدامات و فعالیت های رسانه ای بیشتری است.

 

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب کشور بهره گیری از ظرفیت سازمان ها و نهادهای مختلف را نیز خواستار شد و افزود: این امر به عنوان مسئولیت اجتماعی ما را در فرهنگ سازی مدیریت مصرف یاری خواهد کرد. جلسات و برنامه ریزی ها نیز برای ارتباط با سازمان و نهادهای مختلف برای فرهنگ سازی در حوزه آب می بایست به صورت مداوم و مستمر پیگیری شود.

 

اقبال در پایان به افزایش سفرهای استانی و ارتباط گیری نزدیک با همکاران در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: استان های کشور را به 5 منطقه تقسیم کردیم و هر منطقه مسئولیت 6 استان را بر عهده دارد. ما نیز جلسات منظمی به صورت ماهانه با مسئول هر منطقه خواهیم داشت و امیدواریم با طرح ایده های جدید و ایجاد همدلی و یکپارچگی میان روابط عمومی های صنعت آب و آبفا، به اهداف مدنظر که مهمترین آن خدمت رسانی به مردم است دست یابیم.