به گزارش خوزپرس از اهواز، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  در نشست شورای اداری شهرستان ماهشهر با موضوع نقش رسانه در توسعه منطقه گفت: مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی دیدبان جامعه هستند و همواره طلایه دار و کنترل کننده قدرت در جامعه هستند و خبرنگاران همواره رسالت خویش را در دفاع از حقوق مردم به شکل شایسته انجام داده اند.

شریعتی افزود: دولت اصحاب رسانه را در کنار و همراه خودش می داند و بنده اعتراض و شکایت از خبرنگاران را قدغن می دانم و این را هم به کلیه دستگاه های دولتی اعلام کرده ام، چرا که گسترش آگاهی های مدنی و آسودگی خاطر خبرنگاران در به نقد کشیدن قدرت همیشه به سود جامعه است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دولتمردی که تحمل انتقاد نداشته باشد شایستگی مدیریت ندارد خاطرنشان کرد: استفاده کردن از ابزار قدرت برای محدود کردن رسانه کاری آسان اما ناصواب است؛ نه تنها از نقد استقبال می کنیم بلکه تخطئه را هم ارج می نهیم و پذیرا هستیم و همگان را را در کنار خود می بینیم.

شریعتی تصریح کرد: خبرنگاران نقش آگاهی بخشی در جامعه را بر عهده دارند و پایه و اساس توسعه جوامع هم بر دانایی محوری است؛ امیداوریم روز به روز جامعه ای نقدپذیرتر و سالم تری داشته باشیم.

شریعتی عنوان کرد: به نوبه خود از زحمات کلیه خبرنگاران در مدت یک سال و اندی که در این مسئولیت بوده ام و از حمایت ها و نقدهای آنان صمیمانه سپاسگذاری می کنم.

انتهای پیام/