محسن نیکو سخن در گفتگو با خبرنگار خوزپرس در اهواز، با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ سال از عمر خود را گذارنده است، اظهار داشت: از کودکی در خانواده ای ورزشی چشم به جهان گشوده ام.

وی افزود: ابتدا وارد رشته ورزشی اسکیت شدم، پس از آن نیز در رشته ی ورزشی شنا حضور یافتم که در این رشته نیز موفق به کسب چندین مقام قهرمانی شدم و همچنین دوره ی مربیگری این رشته را گذرانده ام.

بازیکن اسبق تیم پتروشیمی اهواز ادامه داد: همچنین در ادامه راه به رشته رزمی کنگ فو سبک فایتینگ رو آوردم اما پس مدتی به رشته ورزشی والیبال سوق پیدا کردم.

وی گفت: امسال به عنوان سرباز قهرمان وارد تیم ملوان شده ام و تا اینکه به جای سربازی رفتن، خدمت خود را با ۲ سال بازی کردن برای تیم ملوان بگذرانم ولی متاسفانه قبل از بازی با تیم کرمان، از ناحیه زانوی چپ دچار پارگی رباط صلیبی شدم.

والیبالیست تیم ملوان اضافه کرد: ناگفته نماند که بنده در تیم هنرمندان والیبال هم به دلیل بازیگر بودن و مدل بودن حضور دارم.

نیکو سخن بااشاره به اینکه اکنون حدود ۱۱ سال هست که در رشته والیبال فعالیت دارم، بیان کرد: تاکنون عنوان قهرمانی تهران با تیم زمزم، مقام سومی کشور با تیم پیکان، سکوی نایب قهرمانی تهران با تیم پیکان، کسب مقام سومی مسابقات دانش آموزان تهران، قهرمانی مسابقات والیبال شهرداری تهران و عنوان سومی تهران با تیم کرمان موتور درکارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده ام.

وی در ادامه بابیان اینکه در این دوران ورزشی با تیم هایی ازجمله بانک کشاورزی، پتروشیمی اهواز، پیکان، شاهین، ملوان، زمزم، کرمان موتور، قوامین و کاشان بازی کرده ام، افزود: درحال حاضر به لطف خدا و دوستان عزیزی همچون قاسم فریسات که قهرمان آسیا در رشته ی دوی ۸۰۰ متر هستند، روزهای مصدومیت رو به خوبی پشت سر میگذارم و ان شاء الله امسال دوباره به لیگ با قدرت برمیگردم.

والیبالیست اسبق تیم قوامین در پاسخ به این سوال که درحال حاضر چه مشکلی در این عرصه ورزشی دارید؟ اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما وقتی مصدوم میشوی به طور کلی از چشم همه میفتی و دیگر کسی به تو اعتماد نمی کند ولی من تلاشم را می کنم که اگر حتی یک روزی به لیگ والیبال هم نرسم بعد از آن شرمنده ی خودم و دوستانی که برای من زحمت میکشند، نشوم.

نیکو سخن برنامه آینده ی خود را؛ ان شاء الله تا پایان زمان سربازی به اوج برمیگردم و همه ی تلاشم را می کنم که در لیگ برتر دوباره بدرخشم و به اردوی ملی دوباره دعوت شوم.