از استاندار و مدیر عامل توزیع برق خوزستان قدردانی می‌کنم/ شهرستان شوشترپایدارترین شبکه در خوزستان را داشته است/ مردم شهرستان شوشتر در مصرف برق به ما کمک کردند/ در ماه جاری مردم شوشتر در ساعات اوج مصرف صرفهجویی کنند

به گزارش خوزپرس از اهواز، البرز پور عابد مدیر اداره برق شوشتر در همایش صرفه جویی در مصرف برق د شهرستان شوشتر اظهار داشت: در بحث مدیریت مصرف برق همه ما باید دستبه دست هم دهیم تا در کاهش مصرف برق و پایداری شبکه‌های برق در اینگرمای شدید صرفه جویی کنیم.

وی افزود: مصرف صحیح برق و آموزش آن در خانواده، نقش مهمی در حفظ و نگهداری این انرژی ایفا می‌کند و با به‌کارگیری روش‌های بسیار ساده و ابتداییمی‌توان از مصرف بی رویه برق جلوگیری کرد لازم است مردم عزیز بدانند در سال گذشته پیک برق در ساعات اوج مصرف ۲۷۶ مگاوات بوده است ولی امسال به۳۱۱ مگاوات افزایش یافته است.

مدیر اداره برق شوشتر با اشاره به پایداری شبکه برق شوشتر در خوزستان بیانکرد: از همه همکاران ما در اداره برق تشکر و قدرانی می‌کنم زیرا در یک ماه گذشته همه تلاش کردند تا پایداری برق در شهرستان شوشتر صورت گیرد و امسال پایدارترین شبکه در استان خوزستان را شهرستان شوشتر داشته است.

وی با اشاره به سال گذشته و قطعی برق به دلیل گرد و غبار  و پایدارترین شبکهدر خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به گرد و غبار و قطعی برق در استان خوزستان شهرستان شوشتر پایدارترین شبکه را در خوزستان داشته است.

پورعابد گفت: از مدیر عامل توزیع برق خوزستان و معاونت‌ها تقدیر و تشکرمی‌کنم که اعتباراتی خوبی به شهرستان شوشتر تخصیص داده شد و ما توانستیمبا برنامه ریزی یک شبکه پایدار در استان خوزستان داشته باشیم.

وی افزود: امسال ما گرمای بالای ۵۰ درجه داشتیم و مردم شهرستان شوشتر بامدیریت عالی توانستن در ساعات اوج مصرف به توزیع برق شهرستان کمککنند.

مدیر اداره برق شوشتر تصریح کرد: در بحث مدیریت مصرف در مرداد ماه از مردم شهرستان شوشتر تقاضا داریم مدیریت مصرف را کنترل کنند و در ساعات اوج مصرف با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه به ما برای پایداری شبکهکمک کنند.

وی گفت: از استاندار محترم خوزستان که ساعات کاری را به ساعت ١٣ کاهشدادند تقدیر و تشکر می‌کنیم که در بحث مدیریت مصرف کمک شایانی به ماکردند.

پورعابد عنوان کرد: در ماه جاری اگر برنامه‌ای برای مسافرت دارید کولرهایخود را خاموش کنید زیرا با یک افت ولتاژ خطر آتش سوزی وجود دارد.

وی گفت: اگردرشهرستان شوشتر هرکدام از مشترکین یک لامپ ۱۰۰ وات را خاموش کنند ۸ مگاوات صرفه جویی می‌شود و برای پایدرای توزیع برق شوشتر کمک شایانی به ما می‌شود.

مدیر توزیع برق شوشتر خاطر نشان کرد: از نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم که در بحث اعتبارات کمک‌های بسیارمهمی به ما کردند و همیشه کنار ما بودند و همچنین از امام جمعه محترم، فرماندار پرتلاش شوشتر و معاون ایشان آقای کجباف تشکر و قدرانی می‌کنم.
انتهای پیام/