به گزارش خوزپرس، عباس پاپی‌زاده در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل و ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در دزفول امکان جذب توریست درمانی را در شهرستان فراهم می‌کند.

وی افزود: تکمیل این بیمارستان نیازهای درمانی اقشار مختلف اجتماعی شمال خوزستان را به نحوی مطلوب و با کمترین هزینه فراهم می‌کند.

نماینده مردم دزفول عنوان کرد: ۲ بیمارستان فعال دزفول در طول سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع مالی و مشکلات مربوط به فضا و تجهیزات بهداشتی خود تعطیل شده‌اند.

وی گفت: با توجه به عدم ارائه خدمات درمانی از طرف بیمارستان‌های الزهرا و افشار دزفول، بیمارستان تامین اجتماعی نقشی مهم در تامین نیاز بیماران دزفول خواهد داشت.

پاپی‌زاده بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، علاوه بر ارائه خدمات ممتاز بهداشتی و درمانی، شعبه دوم اداره تامین اجتماعی شهرستان در این مرکز درمانی افتتاح می‌شود.

وی گفت: با هدف تامین نیاز شهروندان و توسعه شاخص‌های سلامت پیگیری‌های لازم برای احداث بیمارستان بزرگ دزفول به تعداد ۴۰۰ تخت خواب آغاز شده است که اجرای این طرح، قدمی بزرگ و ممتاز و کم سابقه در افزایش خدمات بهداشت و درمان دزفول خواهد بود.