به گزارش خوزپرس از شوشتر، روز شنبه ۹ اردیبهشت در آستانه فرار رسیدن روز جهانی کار و کارگر از پرسنل نمونه و جانبازان شاغل در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر تجلیل شد.


مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر از برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل نمونه و تقدیر از جانبازان شاغل در این شرکت خبر داد و گفت: زندگی انسان بر محور کار می‌گردد و کلید گشایش هر استعدادی در درون انسان، کار است. کار بزرگ‌ترین و شاید زیربنایی‌ترین بخش زندگی انسانی است.
مجدی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و تقارن این اعیاد با روز کارگر و جانبار گفت: روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ افرادی است که با شناخت و تفکر، از قدرت اختیار خویش برای تقرب به خداوند بهره بردند.
مجدی ضمن تشکر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی پرسنل ارجمند گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است، امیدوارم همکاران محترم با تدبیر و همت والاتر در ارتقاء فعالیت های شرکت تلاش نمایند.


ناصر مجدی صبح امروز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طبق هماهنگی بعمل آمده، وام بانکی با کارمزد ۴% بزودی به همکاران پرداخت می شود، همچنین در زمینه خدمات رفاهی، سفر زیارتی به مشهد مقدس جهت همکاران و خانواده محترمشان تدارک دیده شده است.


در پایان مراسم از ۴۲ نفر از پرسنل نمونه و ۳۰ نفر از جانبازان شاغل در این شرکت با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.