به گزارش خوزپرس از اندیمشک، محمد قلاوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان خبری شهرستان با بیان تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: مردم ایران همواره در خلق حماسه بزرگ در صحنه‌ها حضور داشته و روز گذشته یادآور حماسه بزرگ ۷ اسفند و حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رای را گرامی می‌دارم.

وی با تبریک ۸ اسفند روز علوم تربیتی افزود: از ابتدای مسؤولیت من به عنوان خادم فرزندان اندیمشک سیاست کاری خود را در سه حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش با ارزیابی و تحلیل با همراهی تیمی متشکل از صاحب‌نظران در حوزه آموزش و پرورش آغاز کرده‌ام.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به مطالعات انجام شده در ارتباط با حوزه آموزش، امتحانات و کنکور بیان کرد: وضعیت شهرستان در این حوزه مطلوب نیست و با تجزیه و تحلیل و برگزاری نشست‌هایی با متخصصان و صاحب‌نظران علوم تربیتی نقشه راه برای دست‌یابی به آینده روشن ترسیم شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و تعلیم کیفیت ملاک عمل است، بیان کرد: یکی از راه‌های ارزیابی کیفیت نمرات یا همان کمیت است که نشان می‌دهد وضعیت آموزش در شهرستان رو به بهبود است.

قلاوند با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی برکت و حکمت را با هم به همراه خواهد داشت افزود: روز چهارشنبه آیین افتتاح جشنواره قرآن، نماز و عترت را در اندیمشک خواهیم داشت.

وی هدف از برگزاری مسابقات را تربیت دانش آموزان ولایی دانست و تصریح کرد: روز چهارشنبه با حضور ۶۵۰ دانش آموز پسر جشنواره آغاز خواهد شد و در روز پنج‌شنبه و جمعه دانش آموزان دختر به رقابت خواهند پرداخت.

قلاوند با بیان اینکه مسابقات در ۱۳ رشته در اندیمشک به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: اختتامیه یک روز بعد از مسابقات برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت: در جهت بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم در اندیمشک از خانواده ۷ شهید مدافع حرم اندیمشک تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی گفت: آخرین بار در سال ۸۲ جشنواره قرآن و عترت در اندیمشک برگزار شده و این توفیق بعد از ۱۳ سال مجدد به شهرستان اندیمشک داده شده که برای برگزاری جشنواره دستگاه‌های اجرایی در کنار ما هستند و از این روی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به پذیرش دانش آموزان شرکت کننده در مقبره شهدای گمنام شهر اندیمشک تصریح کرد: ۱۰ کمیته برای میزبانی هرچه با شکوه‌تر به نام‌های فنی، کمیته تبلیغ و راهنمایی، کمیته دبیرخانه، کمیته ارزشیابی، کمیته افتتاحیه و اختتامیه، کمیته پشتیبانی، کمیته اسکان، پذیرش و کمیته تغذیه و بهداشت متشکل از ۵ تا ۱۰ نفر از همکاران مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشنواره و تقسیم کارها معرفی شده‌اند.