به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز، سید علی بحرینی عصر امروز در حاشیه جلسه جذب فرصت‌های سرمایه گذاری در جمع خبرنگاران بابیان اینکه جلسات ستاد جذب و حمایت سرمایه گذاری در خصوص تسهیل روند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری در استان است، اظهار کرد: در چند بخش در حال فعالیت هستیم، یکی بحث تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام که ۱۵ هزار میلیارد تومان سقف آن است.
وی ادامه داد: یکی دیگر هم بخش تفاهم‌نامه هایی است که به دنبال برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری خوزستان منعقد شد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: جمعاً بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد تومان در قالب ۹ هزار و ۲۴۹ فرصت اشتغال‌زایی در استان تعریف شده است.
بحرینی عنوان کرد: تا ۲۱ دستگاه در صدور مجوزها درگیر هستند و هرکدام روند کندی داشته باشند روند صدور مجوزها و شروع فعالیت پروژه‌های سرمایه گذاری را تسهیل می‌کنیم.
وی بابیان اینکه برای تسهیل فرآیند و تغییر آن از حالت سنتی به روش‌های مکانیزه به منظور تحقق پنجره واحد الکترونیک به معنای واقعی مطالعات خوبی انجام شده و مشاوره هم گرفته‌ایم و تصریح کرد: اگر سرمایه گذاری به استان مراجعه کرد ظرف مدت دو هفته بتواند مجوزهای لازم را دریافت کند.
بحرینی مقدم عنوان کرد: هشت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان (۴۰۰ میلیون یورو) تفاهم‌نامه در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری خوزستان منعقد شده که باید تبدیل به قرارداد شود.