به گزارش خوزپرس؛ عدنان غزی در مراسم افتتاح ۸ پروژه شهرداری کوت عبدالله که با حضور علی ساری، کاظم الباجی نمایندگان مردم اهواز، به اوی، کارون و حمیدیه در مجلس  شورای اسلامی، اعضای شورا شهر، فرماندار خانم
خنفری و سایر مسئولان  اظهار کرد: عملیات ممیزی پروانه‌های واحدهای شهرستان کارون شروع شده شهرستان کارون ۳۰ هزار واحد موجود است که تنها ۱۱ هزار واحد از آن‌ها دارای پروانه ساخت هستند. در نظر داریم که راه چاره‌ای برای مابقی واحدهای بی پروانه از طریق ممیزی کردن، پیدا کنیم.
وی افزود: فعالیت‌های شهرداری صرف در جهت کارهای عمرانی نبوده بلکه توانستیم با مدیریت قرارگاه شهرستان کارون، کنگره رضوی به عنوان کنگره نمونه معرفی شد و همچنین ستاد الغدیر کارون به عنوان ستاد برتر کشور معرفی شد.
شهردار کوت عبدالله خطاب به فرماندار شهرستان گفت: از فرماندار انتظار داریم که شهرداری را با ادارات دیگر مقایسه نکند، پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری سخت‌تر وحساس تر  هستند و در سطح کلان انجام می‌شوند. بااین‌حال شهرداری کمک حال بسیاری از ادارات بوده است. انتظار تشویق و حمایت داریم.
غزی با اشاره به اینکه کارون جز ۴ شهر کلان استان است با جمعیت ۲۲ هزار نفری اظهار کرد: اما از نظر محرومیت وضعیت بدی دارد از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود که همت خود را به کار بگیرند.
وی در ادامه عنوان کرد: نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد اما با ایجاد برنامه ۵ ساله می‌توان چاره اندیشی و ادارات کل را درگیر رفع موانع کرد. لذا نیاز به تشکیل کارگروهی در استان داریم.
شهردار کوت عبدالله با اشاره به اینکه امسال ۱۴ پروژه به صورت کلان و ۴۸ پروژه به صورت خرد در نظر گرفته  شده است بیان کرد: که امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه از آن‌ها هستیم. تا پایان سال نیز سایر پروژه‌های باقی مانده را به مرحله بهره برداری خواهیم رساند.
وی افزود: آسفالت کاری، کاشت درختچه‌ها و نصب ۱۲۰ فندانسیون در جاده ساحلی کارون با وجود اینکه بخشی از وظایف شهرداری نبود اما جهت رفاه حال شهروندان توسط شهرداری صورت پذیرفت. زیرسازی ۷۷ خیابان جهت آسفالت سازی انجام شده است. بنای کار بر این بود که نیمه اول سال ۶۰ خیابان، نیمه دوم سال ۶۰ و نیمه اول سال ۹۶ نیز ۶۰ خیابان در شهرستان کارون آسفالت شوند.
شهردار شهرستان کارون با بیان اینکه در بعد جمع آوری آب‌های سطحی ۹ هزار متر جوی رو باز انجام داده‌ایم، همچنین پروژه آب خام نیز به اتمام رسیده و مردم شهرستان دیگر شاهد افت فشار آب نخواهند بود.
وی ادامه داد: بوستان نخل نیز مراحل پایانی تکمیل خود را شاهد است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار کوت عبدالله از برتری شهرستان کارون در نصب علائم ترافیکی خبر داد و گفت: اصلاح هندسی پل ششم با همت معاونت حمل و نقل با هزینه ۵۰۰ میلیون انجام شده است.
در ادامه افتتاحی این ۸ پروژه امام جمعه شهرستان کارون بابیان اینکه شاهد افتتاح پروژه‌های حقیقی و زنده‌ای از جانب مسئولین هستیم که این نشان از بالندگی شهر است و جا دارد که از نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر به عمل آورم.
حجت الاسلام خضیراوی گفت: شهرستان کارون شهرستانی بسیار غنی است که اگر ظرفیت‌های آن را کنار یکدیگر به کار بگیریم. نه تنها استان بلکه کشور نیز سود خواهد کرد.
وی عنوان کرد: حرف‌های شهردار کارون را تأیید می‌کنم و از مسئولان اعم از استاندار و نمایندگان مجلس درخواست توجه ویژه به شهرستان کارون را دارم.