به گزارش خوزپرس اهواز، اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز اظهار داشت: ما در دوره ای که واقعا مشکلات بی پولی گریبان دولت را گرفته بود و خدماتی که انجام شده دربی پولی کامل بوده است
وی افزود: شما وضعیت اقتصادی دولت را وقتی نگاه می کنید وبادولت های قبل وقتی مقایسه می کنید اصلا قابل قیاس نیست.وسرمایه ای که الان در دست دولت است.اصلابا سرمایه دولت قبل قابل قیاس نیست.

فرماندار اهواز بیا کرد: در همین بی پولی هم توانمندی مدیران،توانمندی مردم ،توانمندی شورای ها،احساس مسئولیت شان باعث شده است که کارهایی رادر منطقه ودر بخش های اهواز بوجود بیاید.
مشکلات اصلی بخش مرکزی که یک قسمتش در جاده دغاغله و تصفیه خانه و روستاهای سادات اطراف بخش مرکزی است مشکل اصلی انها اب بوده است
ارزانی بیرگان افزود: در بخش مرکزی دوستان تلاش بسیارزیادی کرده اند.تعاونی بسیار خوبی دارند که باکمترین حاشیه توانستند قدم های خوبی را بردارند و مردم این بخش در کنار کلان شهری زندگی می کنند که انتظار امکانات رفاهی واموزشی دارند.

وی درادامه افزود:دربرنامه بعدی که خدمت مردم این روستامی رسیم توانسته باشیم گره از مشکلات مردم برداشته باشیم
وی بابیان اینکه ؛مردم خوزستان همیشه دین خودشان را نسبت به انقلاب وکشور ادا کرده اند از مردم این روستا خواستند که مثل همیشه درمراسم باشکوه انقلاب اسلامی ۲۲بهمن شرکت کنند.