به گزارش خوزپرس از اهواز، دکتر علی ساری نماینده اهواز،باوی حمیدیه،کارون در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد.
این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ملت بزرگوار ایران برای استقرار ارزش‌های والای الهی و اسلامی و در جهت ایجاد امنیت، استقلال و آزادی مردم کشور است.

پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خود، صفحه ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای حق‌خواهی و خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

بی شک، این پیروزی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار از تمام اقوام و مذاهب و با تمام گرایش های فکری و سیاسی حاصل شد.

در آغاز بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، سی و هشتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب،تمام خدمتگزاران نظام اسلامی ،ملت ایران به ویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور همیشگی ملت شریف، از مردم عزیز و غیور استان خوزستان دعوت می‌نمایم تا بار دیگر با حضور ارزشمند خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،اقتدار و عزت ایران اسلامی را به تصویر کشند. امید این را دارم این حماسه مردمی همگام با سراسر ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران گردد.

علی ساری ۲۱بهمن ۱۳۹۵
دکتر علی ساری
نماینده مردم اهواز،حمیدیه،باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی