به گزارش خوزپرس از اهواز ، غلامرضا شریعتی درحاشیه جلسه بانوان فعال در زمینه تولیدی و اقتصادی که شامگاه امشب ۱۹ بهمن ماه در سالن شهیدرجایی استانداری برگزارشد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه درجامعه ما ابتدا این تعداد بانوان فعال و کارآفرینی که داریم و تعاونی های و تولیدات مختلف داریم جای شکر گذاری را دارد اظهارکرد: بانوان در این بازار عرضه و تقاضا در حال فعالیت هستند و موفق اند.

وی افزود: این بانوان به الحمدالله با موفقیت در کار خود پیش بردند و به نتایج خوبی دست یافتند.
شریعتی بابیان اینکه این بانوان یک سریع مشکلات پیرامون اینکه مصارف استان خوزستان حدالمقدور از این ها صورت بگیرید گفت: بایستی برند سازی کنند و دکتر بحرینی مقدم سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قرار شد این کار را انجام دهد.

استاندار خوزستان از اختصاص یک شهرک به بانوان برای عرضه کارهای خود خبرداد و بیان کرد: ان شاء الله در حوزه تهسیلات صندوق کار آفرینی و بانک ها دیگر دعوت می شود و دستگاه های مربوطه موظف به حمایت از بانوان اقتصادی می شوند.
وی عنوان کرد: بنا شد حوزه معاونت اقتصادی یک رابط باشد بین بنده و بانوان اقتصادی و نظارت کامل بر ادارات کل اقتصادی و از این طریق ان شاء الله تهسیل بشود کارهای عزیزان اقدامات شان به نوعی کم توجهی به آن ها نشود.
شریعتی توصیه ای به سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرد و افزود: توصیه میکنم یک دبیرخانه ای اگر امکانش است به حوزه فعالیت اقتصادی بانوان بصورت اختصاصی دنبال شود که ما بتوانیم این حوزه راگسترش بدهیم.

استاندار خوزستان در پایان گفتگوی خود با خبرنگاران به شوخی گفت: آقایان که نتوانستند شغل ایجاد کنند از این پس بانوان این کار را میکنند و سعی میکنیم از طریق بانوان کار برای استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/