به گزارش خوزپرس از اهواز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در جمع مسئولان اظهار داشت: از ۶۱ طرح و پروژه اداره کل ۴۶ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح استان راه اندازی شده است.
عبدالبنی سواعدی در مراسم افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهدای عین ۲ اهواز اظهارکرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۶۱طرح و پروژه به بهره برداری می رسد که چهار مرکزآموزش فنی و حرفه ای در شهرستانهای اهواز(عین۲)، باغملک، شوش، بستان، چهارمرکز آموزش فنی وحرفه ای جوار صنایع استان، سه مرکز سنجش الکترونیکی استان، مرکز خوارزمی اهواز و ایذه، پنج پروژه درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ۴۶ پروژه جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی(تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای) شامل می شوند.

وی افزود: ۶۱طرح نیز حاصل تلاش یک سال همکارانم در اداره کل است که با در اولویت قراردادن دو رویکرد توسعه مهارت آموزی، معطوف کردن مهارت آموزی به اشتغالزاریی کارهای خود را انجام میدهیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عنوان کرد: امسال نیز ۶ مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار صنایع استان متناسب با آموزش ها جوار صنایع قرار داده ایم.
سواعدی اضافه کرد: توسعه آموزش ها به منظور مهارت و توانمندها فقرا و نیازمند در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل بعنوان برنامه شاخص برای توانمندی سازی روستاییان و مناطق محروم و برخوردار در حال اجرا و توسعه است.
وی تصریح کرد: هر مرکز آموزش آزاد نیز۱۰ نفر را شاغل می کند و علاوه این نیز کاربردی کردن آموزش های مهارتی و هدف مند کردن آموزشها در راستای بازار کار را در کارگروه اشتغال استان و کمیته هدفمندی دنبال کردیم که هرماه نیز به استاندار استان گزارش داده می شود.