علی محمد رحمانی زاده در گفتگو با خبرنگار خوزپرس در اهواز با اشاره به اینکه اخیرا افراد و شرکت هایی سود جو و فاقد هویت به بانک اطلاعات و مشخصات برخی از بیمه گذاران دسترسی پیدا کردند اظهار کرد: این شرکت ها نیز از طریق تماس تلفنی با مصرف کنندگان و اعلام مشخصات بیمه نامه وسیله نقلیه یا مشخصات فردی آنان و معرفی خود به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بعضاً با تهدید مصرف کنندگان به ابطال بیمه نامه شخص ثالث و یا شمول جریمه، اقدام به فروش اجباری محصولاتی مانند کارت امدادخودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی، کارت هوشمند بیمه تکمیلی و … می کنند.

وی عنوان کرد: بدلیل اینکه این کالاها و خدمات اغلب فاقد اصالت و کیفیت هستند، موجب اعتراض شهروندان می شوند.
رحمانی زاده بیان کرد: هم استانی های عزیز به این نوع تلفن ها بی توجه و بی اهمیت باشند تا ان شاء الله راهی جهت اصلاح این سودجویان و فریب کاران باشد.

وی افزود: انتشار پیام در سایر گرو ه ها کمک به آشنایی مصرف کنندگان با ” بخشی ازحقوقشان” است.