به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، امروز، ساعت ۰۹:۳۳ صبح روز ۱۲ بهمن ماه، همزمان با ورود تاریخی آن پیر فرزانه که استواری قدم هایش پایداری ایران اسلامی را استحکام بخشید، نوای پیروزی در سراسر فضای بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز طنین انداز شد.
 
هنوز هم صدای جاویدان او در سراسر تاریخ به گوش می‏رسد و هنوز هم قامتش، به بلندای آسمان حقیقت است.
 
مردی که کران تا کران حیات را از تحرک و مبارزه و فریاد بر ضد استعمارگران سرشار ساخت. فرزانه ای که نمونه مجسم شجاعت و بی باکی بود. او که از هیچ قدرتی جز خداوند باک نداشت و در برابر هیچ گردن‏کشی سر فرود نیاورد. امروز سالروز تابش خورشید پیروزی بر ایران اسلامی است.
 
با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به میهن، با حضور دکتر کامبیز معصومی رییس بیمارستان به همراه کارکنان درمانی و غیردرمانی و مردم شریف اهواز در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.
 
این مراسم که با نوای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد با همنوایی کارکنان و سر دادن سرودهای انقلابی و همچنین توزیع شیرینی به مناسب آغاز دهه مبارک فجر ادامه یافت.
 
کارکنان بیمارستان با در دست داشتن پرچم ایران و عکس هایی از بنیانگذار انقلاب و همچنین پیام های تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شور و نشاط خاصی در این مراسم شرکت کردند.