مهدی قلی کیانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: شامگاه روز گذشته آئین تجلیل از آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکو با حضور مسئولان محلی و آحاد شهروندان اندیمشک در میدان امام خمینی (س) شهر اندیمشک برگزار شد.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط در شهر اندیمشک در وضعیتی مشابه به ساختمان پلاسکو قرار دارد، افزود: حادثه حریق ساختمان پلاسکو در تهران بیانگر توجه ویژه به قشر زحمت کش آتش‌نشان و نیز توجه به ابزار اطفای حریق بود و اهمیت ایمنی را برای حفظ سلامت عموم شهروندان نمایان نمود.

عضو شورای شهر اندیمشک با اشاره به امکانات فرسوده اطفای حریق در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: دستگاها و امکانات اطفای حریق در شهرستان اندیمشک برای مدیریت حادثه‌ای در ابعاد بسیار کوچک‌تر از حادثه پیش آمده در ساختمان پلاسکو نیز جوابگو نخواهد بود.

وی با اشاره به لزوم برچیدن مخازن بزرگ نفت و گاز در اندیمشک افزود: وجود مخازن بزرگ نفت و گاز در مرکز شهر اندیمشک در صورت بروز حادثه‌ای به سان بمب عمل کرده و می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر برجای بگذارد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با توجه به وجود کوهستانی و دشوار گذر بودن جنگل‌های بخش الوار و نیز آتش سوزی‌های شکل گرفته در آن اهمیت وجود یک بالگرد اطفای حریق را پیش از پیش برای شهرستان بیان نموده.