به گزارش خوزپرس از اهواز، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر با حضور مدیرکل اوقاف استان فرماندار شوشتر و جناب آقای سوارنژاد، ظهر روز شنبه ۱۸ دی ماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

یک روز پس از معارفه سرپرست اداره اوقاف شهرستان شوشتر نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شوشتر نامه اظهار داشته است: انتصاب مدیر غیربومی در شوشتر خط قرمز من است/ قطعاً با انتصاب مدیر اداره اوقاف مخالفم.

وی افزود: انتصاب مدیران غیربومی در شهرستان شوشتر و گتوند خط قرمز من است و در این زمینه حتماً با جدیت برخورد می‌شود، نمی‌گذارم مدیران استانی شوشتر و گتوند را حیات خلوت انتصاب‌های غیربومی خود کنند.

این موضوع در فضای مجازی شهرستان شوشتر مورد توجه شهروندان محترم قرار گرفته شد تا امروز فرماندار شوشتر در اقدامی عجیب با دادن پیامک به مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان خوزستان خواهان تغییر و جابه‌جایی شخص معارفه شده در روز شنبه در دفتر فرماندار شده است.

متن پیام فرماندار شوشتر به مدیر کل اوقاف خوزستان در کانال رسمی شوشتر نامه به شرح ذیل است: 

 سلام و علیکم جناب آقای طباطبایی همانگونه که عرض کردم شرایط شهرستان پذیرای مدیر فعلی نیست لذا نسبت به معرفی فرد دیگری که مورد تأیید و اقبال عمومی باشد اقدام فرمایید.

خبرنگار خوزپرس با توجه به بیانات نماینده محترم شوشتر و گتوند و فرماندار شوشتر مبنی بر عدم استقبال از میثم نودهی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر که در دفتر فرماندار معارفه شد سؤالاتی را جهت شفاف سازی اذعان عمومی مردم مطرح می‌کند و منتظر پاسخ خواهد بود.

جناب آقای دکتر سمالی فرماندار محترم شهرستان شوشتر حکم معارفه آقای نودهی به دست شما به وی داده شد و چرا همان موقع حکم را دادید و مخالفت نکردید؟

نماینده محترم شهرستان شوشتر نماینده شما جناب آقای سوارنژاد در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره اوقاف شوشتر حضور داشت چرا بعد از معارفه مخالفت کردید؟؟

جناب آقای سردار گیلانی نماینده محترم شوشتر و گتوند آقای نودهی و مدیر کل اوقاف بعد از معارفه به مکانی که شما تشریف داشتید آمده اند، طبق گفته یک منبع آگاه جناب آقای نودهی در یک صندلی ما بین شما نشسته بوده و آن منبع آگاه گفته است عدم حضور شما در مراسم تودیع و معارفه به خاطر حضور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بوده است، پس چرا همان موقع مخالفت خود را اعلام نکردید و جلوی این انتصاب را نگرفتید؟؟

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان تودیع و معارفه روسای اداره اوقاف شهرستان شوشتر با هماهنگی فرماندار و نماینده شوشتر انجام شده بود یا خیر؟!

اگر هماهنگ نشده بود پس چرا این معارفه در فرمانداری شوشتر انجام شده است؟؟

معیار تغییر در ادارات اوقاف در شهرستان های خوزستان عملکرد رئیس های ادارات است یا فرمانداران یا نمایندگان محترم مجلس؟؟

ما منتظر پاسخ شما خواهیم ماند تا شهروندان محترم شهرستان شوشتر از این انتصاب آگاه شوند.

متن خبر درج شده در خبرگزاری ایکنا؛

به گزارش خوزپرس به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر با حضور مدیرکل اوقاف استان، ظهر امروز ۱۸ دی ماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان همراه بود از زحمات احمد علیپور قدردانی و میثم نودهی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر معرفی شد.

میثم نودهی دارای سوابق زیر است:

سرپرست معاونت سابق بقاع و اماکن متبرکه استان

مدیریت اداره اوقاف شهرستان های خرمشهر/شادگان از مهرماه ۱۳۹۴ تاکنون

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی

کارشناس فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان

دبیر کمیسیون ساماندهی آرامستان های بقاع و اماکن متبرکه استان

عضو کمیسیون تایید صلاحیت هیات های امنای موقوفات و بقاع متبرکه ی استان

مشاور جوان مدیرکل

عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر اوقاف استان