به گزارش خوزپرس از اهواز، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی مشاور پارلمانی بانک کشاورزی و محیط زیست کشور در پیامی رحلت آیت الله رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید محمد سادات ابراهیمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

درگذشت عالم مجاهد و روحانی مبارز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، بیت آن مرحوم، عموم ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض می‌ نمایم.

حقیقتا ایشان از پیشتازان مبارزه با رژیم پهلوی بودند و در تمامی دوران حیات پربرکت خود همواره در کنار امام و رهبری نقش منحصربفردی در پیروزی، تثبیت و تقویت انقلاب اسلامی برعهده داشته و پس از انقلاب نیز با قبول مسئولیت‌های مختلف کلیدی نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا نمودند و خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ارائه کردند به طوری که لقب سردار سازندگی به خود گرفتند.

بدون تردید ایت الله هاشمی رفسنجانی یکی از تئوریسین ها و ارکان بزرگ انقلاب اسلامی بودند که در مقاطع مختلف و مسانید عالیرتبه نظام نقش حساس و محوری داشتند.

یکی از ده ها ویژگی خاص ایشان حمایت از مقام معظم رهبری در بسیاری از فرازونشیب های حیات انقلاب اسلامی است که می تواند سرلوحه تمام سیاستمداران نظام باشد، قطعا نام وی جزء انقلابیون بزرگ و ازادی خواهان دینی در تاریخ معاصر ثبت و ضبط خواهد شد.

برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه خداوندمتعال خواهانم.

والسلام

دی ماه ۱۳۹۵

سیدمحمد سادات ابراهیمی