به گزارش خوزپرس از اهواز، اسماعیل ایدنی امروز در حاشیه آئین چهاردهمین سالگرد حضور ۵ شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آئین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد میزبانی شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افتخار دارد که نخستین دانشگاه دولتی در سطح کشور است که میزبان شهدای گمنام شد، روز تشییع این شهدا با سالروز شهادت شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه و یارانش مصادف بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: شهدای گلگون کفن آرمان‌های بلندی دارند که در راه تحقق آن، کارهای خود را انجام دادند و با مجاهدت در این راه به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: حضور شهدا در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز سبب شد که برای همه مسیری را مشخص کنند تا همیشه یادشان را گرامی بداریم و آرمان‌هایشان در مقابل ما باشد و بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

ایدنی گفت: امیدوارم تمام مراحل زندگی و کار و همچنین کارهای علمی و پژوهشی معطوف به آرمان‌های شهدا باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز سالگرد میزبانی از ۵ شهید گمنام برگزار می‌شود که امسال باشکوهتر از سال‌های پیش انجام شد که این موضوع نشان می‌دهد   وفاداری به آرمان‌ها شهدا مختص به یک روز نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تاکید کرد: آرمان‌های شهدا به یک حزب و گروه نیست بلکه شهدا متعلق به همه ملت هستند و امروز نیز همه کارکنان دانشگاه در این مراسم حاضر شدند تا یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم