اخلاق محمدیان در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: ایجاد شهرک‌های خصوصی غیر دولتی به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار شهرک‌های صنعتی خوزستان است.

وی افزود: در استان خوزستان ۷۰ شهر صنعتی وجود دارد که ۶۰ شهرک آن مشغول فعالیت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به راه اندازی شهرک تخصصی نی شکر کارون شوشتر بیان کرد: هر کمکی که در برای راه اندازی شهرک صنعتی نیشکر کارون شوشتر احتیاج باشد ما با تمام توان کمک خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در شهرستان شوشتر ۲ شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی وجود دارد و از نظر فعالیت این شهرک‌های صنعتی در مقایسه با استان خوزستان وضعیت خوبی دارند.

محمدیان با اشاره به معاف بودن مالیات سرمایه گذاران گفت: بی شک شهرک‌های صنعتی طبق قانون از قانون شهرداری‌ها و دیاری‌ها و قانون مالیات معاف هستند، به این دلیل فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری است تا سرمایه گذاران با خیال راحت به این شهرکت صنعتی وارد شوند و در این زمینه فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: تمام مجوزات لازم در اختیار شهرک‌های صنعتی است و سرمایه گذاران با اختیار کامل در شهرک‌های صنعتی سرمایه گذاری کنند و دولت در این زمینه فعالیت بسیار خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: تا پایان سال جاری مجوز ۴ شهرک خصوصی داده می‌شود و امیدواریم تا قبل از پایان سال شهرک تخصصی نی شکر کارون شوشتر کلنگ زنی شود.

انتهای پیام/