به گزارش خوزپرس از اهواز، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) در زمینه سیستم های مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، مدیریت منابع انسانی، مدیریت انرژی و ایمنی و بهداشت شغلی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه IMS گردید.
ناصر مجدی افزود: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS نتیجه موفقیت در اثبات انطباق سیستم های مدیریت با الزامات و استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بین المللی است.
وی اظهار کرد: استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS مزایایی از جمله؛ روشن شدن ارتباط بین واحدها،ایجاد یکتواختی در فعالیت زیر سیستم های مورد نیاز، حصول انطباق محصول و خدمات با علم روز، تاکید بر نیروی کار به عنوان سرمایه اصلی شرکت، جلب رضایت مشتریان و تقویت موقعیت شرکت و … دارد.
مجدی با تاکید بر اینکه در بحث محیط زیست، هدف ما اطمینان از حفاظت محیط زیست در سطح محلی، ملی و منطقه ای است بیان کرد: کاهش مصرف منابع طبیعی و مواد اولیه، کاهش مصرف انرژی، افزایش رعایت مقررات و قوانین زیست محیطی نیز از جمله اهداف مورد نظر کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) می باشند که خود را موظف به انجام این اقدامات می دانیم.
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آموزش، در سال گذشته نیز این شرکت پس از بازدیدهای کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و با ارسال گزارش نهایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به دریافت گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارتخانه مربوطه گردید که از این حیث کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) جایگاه نخست را در بین صنایع نیشکری ایران دارا می باشد.
شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد که در ۳۰کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.