محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک، اظهار کرد: جاده‌های درون شهری و تأمین نیازهای آن، بر عهده شهرداری‌ها بوده و اداره راه و شهرسازی در تأمین و تجهیز آن ورود نمی‌کند.

وی افزود: در جاده اندیمشک ـ پل زال برخی ایرادها وجود دارد که رفع و اصلاح آن نیازمند توجه ویژه است چرا که برای هر کیلومتر راه کوهستانی به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیر راهداری و حمل و نقل اداره راه و شهرسازی اندیمشک عنوان کرد: یکی از مشکلات این جاده نبود پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر است که برای احداث آن پیگیری و تذکرات لازم داده شده است.

روحانی افزود: هم چنین اجرای طرح پاشنه زاگرس در مسیرهای ارتباطی خوزستان مورد توجه قرار گرفته و این طرح عظیم راهسازی در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف، بهزودی اجرا و به بهرهبرداری می‌رسد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های حوزه راه و شهرسازی، اجرای طرح کمربندی غرب اندیمشک تا مجاورت جاده ارتباطی با سد کرخه بوده که ۱۱ کیلومتر آن با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و ادامه آن پس از امضای قرار داد به صورت کامل تکمیل و به بهرهبرداری خواهد رسید.

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: اندیمشک به عنوان گلوگاه ارتباطی خوزستان در حوزه راهسازی نیازمند توجه ویژه است که به همین منظور، برخی نقاط حادثهخیز این شهرستان در بخش الوار گرمسیری اصلاح و به زودی طرح‌های عمرانی متنوعی در این حوزه اجرا می‌شود.