علی الهامی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این عملیات به خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: این عملیات مشترک با پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) در جاده اندیمشک – خرم آباد انجام شد.
فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی اطلاع از تلاش یک باند سوادگر مرگ برای انتقال محموله هروئین به استان خوزستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک پس از هماهنگی با مقام قضایی با مستقر شدن در جاده اندیمشک – خرم آباد پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه خودرو پراید را شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند.
سرهنگ الهامی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو با ۲ سرنشین اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار سه کیلو و ۹۸۵ گرم هروئین که در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
وی افزود: دیگر اعضای این باند نیز در دزفول شناسایی شده و ماموران در یک عملیات منسجم و دقیق ۲ سوداگر مرگ که از سرشاخه های اصلی باند مذکور بودند را دستگیر و مقدار ۱۵ گرم هروئین از آنها کشف کردند.
فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای این باند پنج نفره به همراه چهار کیلوگرم هروئین پس از تشکیل پرنده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.