به گزارش خوزپرس از شوشتر، درمانگاه شبانه‌روزی بعثت هلال احمر شوشتر ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان هلال احمر کشور و استانی افتتاح شد. همچنین افتتاح خانه هلال در روستای مگرنات۱ از توابع شوشتر یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی هلال احمر بوده است.

سیدامیرمحسن ضیایی در حاشیه افتتاح این درمانگاه ضمن گرامیداشت یاد همه آنهایی که نگذاشتند یک وجب از خاک خوزستان از کشورمان جدا شود، اظهار داشت: هلال احمر خوزستان هلال احمری معتبر و قدیمی است و اعتماد مردم به هلال‌احمر به دلیل سوابق ارزشمندش است بنابراین اعتبارات، موقوفات و هبه‌های زیادی در اختیار این جمعیت قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه توان هلال احمر با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بیشتر می‌شود، افزود: هلال احمر رقیب بخش خصوصی در حوزه سلامت نیست و هدف این مجموعه پر کردن خلاهای موجود و همکاری در بحث سلامت است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در هلال احمر به‌دنبال سودآوری و منفعت‌طلبی نیستیم و اگر مردم از خدماتی که هلال احمر به آنها ارائه می‌دهد، راضی باشند هلال احمر سود واقعی را کسب کرده است.

وی ضمن ابراز امیدواری در جهت اینکه این درمانگاه بتواند خدمات موثری را به مردم منطقه ارائه دهد، گفت: مردمی که در خورستان زندگی می‌کنند شایسته  دریافت بهترین خدمات هستند و همچنین برای حمایت از پرژوه‌هایی که در راستای رفاه حال مردم است، آمادگی داریم.

انتهای پیام/