به گزارش خوزپرس از اهواز، اهمیت بزرگ‌ترین شرکت نیشکر در خاورمیانه و تأثیر آن بر تولید شکر  و همچنین اقتصاد  منطقه مخصوصاً شهرستان‌های شوشتر، گتوند، دزفول و منطقه شمال خوزستان در راهبرد نظریه اقتصاد مقاومتی است.

شرکت کشت و صنعت کارون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولدید شکر در خاورمیانه است که یکی از شرکت‌های جانبی آن شرکت ماهی کارون است.

بعد از سالیان دراز و گذشت زمان در بزرگ‌ترین شرکت تولدی پرورش ماهی گرم آبی در کشور و انتصابات غیر بومی در رأس مدیریت در این شرکت حال شاهد توسعه و پیشرفت در این شرکت بزرگ هستیم.

در سال‌های گذشته مدیران پروازی، عدم وجود نیروهای بومی در این شرکت روند توسعه و افزایشی در این شرکت وجود نداشت حال چه شده که این شرکت در حال توسعه و پیشرفت است!؟

شرکت ماهی کارون با داشتن ۹۰۰ هکتار اراضی و ۴۴۰ هکتار حوض‌های پرورش ماهی بزرگ‌ترین شرکت تولیدی ماهی گرم آبی در کشور است که از اهمیت خاصی در منطقه برخوردار است و بعد از سالیان متوالی و انتصابات مختلف شاهد انتصاب یک نیروی بومی و متخصص در این شرکت هستیم.

در شرکت کشت و صنعت کارون زمزمه‌هایی برای فروش این شرکت بزرگ به گوش می‌رسد که این کار آیا به نفع مردم شهرستان شوشتر و حومه است یا خیر؟!

شرکتی که بعد از چند سال نه حقوق عقب افتاده دارد و نه بدهکاری و بلکه درآمد بسیار مناسبی برای کشت و صنعت کارون داشته و دارد حال جای سؤال دارد چه افرادی به دنبال تغییر در این وضعیت هستند؟؟

با توجه به شنیده‌ها از آخرین وضعیت این شرکت از مسئولان استانی و شهرستانی شهرستان شوشتر تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنند تا این شرکت از دست مردم شوشتر رها نشود.

در پایان امیدوارم که مدیریت بانک کشاورزی، دلسوزی مسئولین محلی را یک جبهه گیری، مقابل بانک نپندارد چون منطقه و مدیران دلسوز بومی، شرکت را منبع تولید نان مردم منطقه می‌دانند همچنان که طی ۳۶ سال گذشته بوده هزاران هکتار زمین را به بانک سپرده‌اند تا از طریق مدیریت صحیح بانک خود و خانواده و فرزندان و آیندگانشان آبرومندانه زندگی کنند. و مطمئناً برای مال و اموال بانک دلسوزتر از خود مدیران بومی یافت نمی‌شود. و در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد حماسه اقتصادی و در چهارچوب اقتصاد مقاومتی بتوانیم مملکت اسلامی خویش را از گزند دشمنان حفظ کنیم.