به گزارش خوزپرس از شوشتر، علی حسین حسین زاده پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوشتر با محور معارفه معاون جدید فرماندار شهرستان، اظهار کرد:توسعه پایدار نیازمند روش‌های نوین مشاهده جهان، شیوه‌های جدید تفکر درباره مسئولیت‌ها نسبت به یکدیگر و روش‌های نوین اقدام و رفتار به عنوان شهروندان جهان است.

img_8607
وی ادامه داد:دسترسی به این اهداف نیازمند آموزش با کیفیت و یادگیری توسعه پایدار در تمامی سطوح و موقعیت‌های اجتماعی است.
حسین زاده تاکید کرد:لازمه توسعه پایدار این است که همه مردم از آثار رشد، پیشرفت و توسعه بهره مند شوند، ولی با وجود همه تلاش ها، توسعه نامتوازن بر بخش های مختلف حاکم شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد:امید است که با جامع نگری و دوری از برنامه ریزی احساسی، اهداف توسعه پایدار و در نهایت رشد و پیشرفت استان محقق شود.

مصطفی سمالی در جمع مسئولان شهرستان شوشتر و معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، اظهار کرد: ما در حوزه اداری شهرستان شوشتر برای پیشبرد اهداف برنامه‌های مختلفی را در سه بخش تدوین کردیم.

img_8565

وی افزود: بخش اول برنامه‌ها شامل تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند کار روزمره مردم و بخش دوم شامل این است که بتوانیم چالش‌های فراروی اداری را در سطح شهرستان با همکاری مسؤولان ساماندهی کنیم.

فرماندار شوشتر پیرامون طرح یا بخش سوم برنامه شورای اداری شهرستان اذعان داشت: در بخش سوم هدف این است که طرح‌ها و برنامه‌هایی را در حوزه سرمایه‌گذاری و همچنین رفاه اجتماعی در سطح شهرستان به وجود آوریم.

وی درباره برنامه‌ها و طرح‌های مورد نظر در سطح شهرستان تصریح کرد: مهم‌ترین شاخص‌های برنامه ما در بخش کشاورزی و میراث فرهنگی است زیرا که شهرستان شوشتر دارای ظرفیت‌ها و امکانات بسیاری در این دو بخش است.

سمالی تصریح کرد: در سال‌های گذشته از لحاظ تخصیص بودجه و اعتبارات توجه چندانی به شهرستان شوشتر نشده است چرا که بعضی از شهرستان‌ها با توجه به شرایط ژئوپلتیک و اتفاقات، از بودجه‌های بازسازی، بودجه‌های مناطق محروم همچنین اتفاقات به‌وجود آمده بهره فراوان بردند.

فرماندار شوشتر ضمن تقاضای کمک و همکاری از معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برای اجرای برنامه‌های مورد نظر در شهرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه شوشتر از هر دو ردیف بودجه استانی و کشوری محروم مانده و همین باعث عقب ماندگی آن شده است لذا بر این اساس مسؤولان باید توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

در پایان این نشست محمدحسن کجباف به عنوان معاون فرماندار شهرستان شوشتر معرفی و از خدمات آرش قنبری معاون پیشین فرماندار قدردانی شد.

img_8612

محمدحسن کجباف پیش از این معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان شوشتر و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بود.

انتهای پیام/۷۲۰۳۵/آ ۲۰/