به گزارش خوزپرس از اندیمشک، در حالی که موجی از خوشحالی پس از بازگشایی مسیر خیابان پاسداران در اندیمشک آغاز شد باز هم منافع گرایی مانع از رفع گره ترافیکی چند ساله در شهرستان شد.

راه آهن اندیمشک که از دیرباز شناسنامه این شهرستان بوده همواره با ایجاد مشکل ترافیک در مرکز شهرستان به کابوسی برای اهالی شهرستان مبدل شده، کابوسی که در روز پنج شنبه به اوج خود می‌رسد. راه آهن اندیمشک مترادف با کلماتی چون رکود قیمت زمین در بخشی از شهرستان، کاهش گذر و افزایش مصرف سوخت خودروها در شهرستان شده. این بار به نظر می‌رسید خواسته کوچک شهروندان اندیمشک عصر امروز پس از سالها به سرانجام برسد و جزایر جدا افتاده اندیمشک به هم متصل شوند.

اما اطلاعات اشتباه کام شیرینی را که از چند روز قبل از دهه اول محرم با بازگشایی مسیر خیابان پاسداران داشت طعم اتصال به شهر را می‌چشید یکبار دیگر تلخ کرد اما نقطه تاریک زمانی بود که مدیران بومی ساز مخالفت با خواست شهروندان کوک کرده و مدیران غیر بومی با اطلاعات غلط موجب شد تا خواب شیرین اهالی کوی شهدا چون قاصدکی کوچک رخت برکند.

نکته جالب دو خطی بود که سال‌هاست سوت قطار بر روی آن شنیده نشده بود و امروز حوالی ساعت ۱۵ اقدام به برش آسفالت بر روی آن شده بود، ناگهان همگان متوجه شدیم این خط فرعی مهم‌ترین خط در مسیر راه آهن جنوب به شمال بوده و ما از اهمیت آن غافل بودیم !!!

حال سؤالی که مطرح است چه اتفاقی افتاده که مدیران بومی چشم بر تبدیل اندیمشک به دو جزیره مجزا و مشکلات ترافیکی آن بسته؟

آیا منفعتی در کار است که مدیران بومی با مدیران غیر بومی هم صدا شده اند و چشم بر خواسته بر حق شهروندان بسته اند؟