سید مهران رفیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس گفت: به منظور نیاز تأمین آب شرب و کشاورزی در منطقه هندیجان با پیگیری‌های انجام شده در ۲ نوبت در ۱۵ آبان ماه و در ۳۰ آبان ماه آب ذخیره در سد کوثر رهاسازی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هندیجان ادامه داد: امیدواریم بتوان با رهاسازی این مقدار آب رها شده کمی از مشکلات دامداران کشاورزان و همچنین روستائیان کنار حاشیه رودخانه زهره حل گردد.

وی همچنین از مدیران آب و فاضلاب روستایی در استان و مدیر سازمان آب و فاضلاب روستایی در شهرستان خواست مشکلات آب رسانی به چند روستاهای هندیجان را جدی گرفته و در اسرع وقت برای رفع آب رسانی تلاش بیشتری از خود نشان دهند و مشکل را رفع نمایند.

رفیعی همچنین از مدیران دستگاهای اجرائی شهرستان خواست که توجه بیشتری برای رفع مشکلات و معضلات شهرستان هندیجان بخصوص روستاها داشته باشند.

فرماندار هندیجان از راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان ۳۲ تختخوابه شهدای هندیجان خبر داد و افزود: مقدمات اجرائی شدن کار فراهم شده است و با پیگیرهای زیادی و کمک خیرین امیدواریم تا پایان سال ۹۵ انجام خواهد شد.

سید مهران رفیعی همچنین از تلاش برخی از مدیران دستگاهای اجرائی شهرستان در خصوص برخی از مشکلات تشکر و قدردانی نمودند و از تمامی مدیران و مسئولین شهرستان می‌خواهم که توجه بیشتری به رفع و همچنین مشکلات داشته باشند و رضایت مندی شهروندان را فراهم سازند.

ناصر حکیمی خبرنگار شهرستان هندیجان