به گزارش خبرنگار خوزپرس از شادگان، حاج حسن ناصری با اشاره به حدیث قدسی  و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب بیان کرد: هیات ابوالفضل العباس حسینیه عباسیه شهرستان شادگان در سال ۱۴۰۴هجری تاسیس شده؛ که در طول سال پذیرای محبان اهل بیت علیهم السلام در مراسم شادی و غم می باشد.
کارگردان گروه تعزیه ابوالفضل با اشارهبه اینکه همه ساله جهت احیاء شعائر اهل البیت علیهم السلام و ایام سوگواری شهادت سید الشهداء امام حسین و یارانش مراسم روضه خوانی، سینه زنی و توزیع خوراک نرزی بین مردم در عاشورای حسینی انجام می گیرد اظافه کرد: از مهمترین مراسم این هیات باز سازی واقعه درد ناک کربلا است؛ که پنجمین سال برگزاری آن است. این مراسم در روز نهم محرم همه ساله برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این برنامه تشبیه واقعه عاشورا تا حد ممکن برای محبین اهل بیت از جمله قشر جوان جامعه جهت فرهنگ سازی و تقویت عقیده نسبت به ولایت و امامت و شناسایی حقایق و تشخیص حق از باطل و تجدید میثاق و اعلام برائت از مشرکین و تعظیم شعائر اهل بیت علیهم السلام است.
حاج حسن ناصری به لزوم نظم و ترتیب در برگزاری چنین کارها گفت: جهت منظم و با کیفیت برگزاری این مراسم حدود دو ماه کار آماده سازی را شروع کردیم.
وی در پایان تصریح کرد: در این مراسم حدود ۲۰۰ نفرکه بیشتر آنها از جوانان با ایمان شهرستان هستند؛ شرکت داشتند.
به گزارش خبرنگار خوزپرس در شادگان، در این مراسم بیش از دو هزار نفر زن و مرد تماشاگری می کنند.