حسین عبدالخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در شادگان، با اشاره به عملکرد اداره‌ی آب فا در شهریور گذشته مطرح کرد: شهریور ماه سال جاری کارهای مختلف در حوزه‌های مختلف انجام شد که می‌توان به نصب و جاگذاری ٩ حوضچه ۱٫۵ در ۲ بتنی با ارتفاع ۲ متر برای اتصال شبکه روستاها، شیر تخلیه هوا و تکمیل کارگذاری خط انتقال دریسیه به طول ۲٫۵ کیلومتر به حجم ۳۵۵ پلی اتیلن اشاره کرد.

رئیس آب فا روستایی شادگان هم چنین اضافه کرد: ۶٧ مورد عملیات رفع شکستگی، ۶ مورد لایروبی خطوط انتقال شبکه توزیع به طول ۵ کیلومتر و جمع آوری ۱۴ مورد انشعاب غیرمجاز در شهریور ماه سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به انجام گرفتن فعالیت‌های مهم کنترل کیفی، نمونه گیری و کلرزنی به‌صورت منظم، افزود: بهبود شاخص کلر باقیمانده در مناطق دور از دسترس مثل روستای ام الصخر از نکات حائز اهمیت فعالیت‌های این امور است. افزایش شاخص نمونه گیری میکروبی و شیمیایی و همچنین مقدار کلر باقیمانده از اقدامات انجام شده می‌باشد.

عبدالخانی ضمن اشاره به توزیع ۱۰۰۰ کیلوگرم پرکلرین و ۴۰۰۰ کیلوگرم گاز کلر و نصب سامانه جدید کلرزنی محلول در تأسیسات صراخیه اذعان کرد: سایر فعالیت‌های ما در شهریور گذشته رنگ آمیزی هدر خروجی تأسیسات جفال، نصب ٢ دستگاه تابلو برق ۱۱۰ کیلووات و نصب ترانس برق ۴۰۰ کیلو وات بوده است؛ هم چنین توسعه شبکه در روستاهای مختلف به خوبی انجام شده است طوری که این شاخص به مقدار ۱٧٧۵۰ متر رسیده است.
وی در پایان مطرح کرد: انجام ۱٨۱ عملیات آبرسانی توسط مخزن سیار به روستاها و ارگان‌های مختلف و اضافه شدن تعداد ٣٩ مشترک به این امور از اقدامات مهم و قابل ذکر آب و فاضلاب روستایی شادگان در شهریورماه سال جاری است.