به گزارش خوزپرس از اهواز، علی خدادادی ظهر امروز در نشست هیئت مدیره هلال احمر خوزستان اظهار کرد: آموزش کمکهای اولیه در تمام مناطق خوزستان با توجه به سرفصلهای مبتنی بر نیاز محلی، از اولویتهای جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: افزایش توانمندی‌های افراد جهت مقابله با حوادث یکی از اولویتهای اصلی ما است و در همین راستا یکی از نیازهای مهم ما، تهیه طرح جامع آموزشهای همگانی است که همه دستگاه‌ها  موظف شوند که به کارمندان خود آموزش های امدادی را ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت توانمندسازی افراد تصریح کرد: یکی دیگر از اولویتهای ما، مقوله اساسی تاب آوری افراد و تحمل آنها در برابر حوادث و نحوه مواجهه آنها با حوادث پس از بروز آسیب دیدگی است.

خدادادی در تشریح برنامه‌های این جمعیت گفت: کمک به زندگی سالم و حفظ محیط زیست با رویکرد پیشگیری و کاهش خطرپذیری، توجه به اقشار آسیب پذیر یک از برنامه‌های جدید هلال احمر است.

وی عنوان کرد: براساس اسناد بالادستی و برنامه راهبردی جمعیت هلال احمر کشور، برنامه ششم توسعه با توجه به نیازهای استان خوزستان، برنامه‌ای راهبردی در دست تدوین است که بتوان بر اساس آن و در راستای توسعه زیرساخت های مورد نیاز استان گامهای مهمی را برداریم.

انتهای پیام/