امیرمنصور صفوت در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز،  اظهار کرد: با حمایت فرماندار بهبهان و همکاری سازمان آب و برق خوزستان، زمینی به مساحت ۲ هزار متر واقع در مجاورت اداره میراث فرهنگی بهبهان برای ساخت و ایجاد بازارچه صنایع‌دستی، به این اداره ملحق شد.
وی افزود: کار ساخت و ساز بازارچه صنایع دستی از یکماه گذشته در شهرستان بهبهان آغاز شد و اکنون با رشد ۲۰ درصدی همراه است که انتظار می‌رود تا بهمن ماه سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری باشد.
صفوت با اشاره به ظرفیت‌های صنایع‌دستی موجود در بهبهان گفت: این بازارچه ظرفیت ۷۰ غرفه صنایع دستی در قالب کارگاه و فروشگاه را دارد. پیش از این نیز در راستای تقویت بخش صنایع‌دستی شهرستان، خانه هنرمندان صنایع‌دستی دایر شده بود که بیش از ۱۰ نفر در آن مشغول به کارند.
وی با بیان اینکه شهرستان بهبهان، خواستگاه صنایع‌دستی استان است، اظهار کرد: حدود ۸۰ کارگاه صنایع‌دستی و بیش از ۴۰۰ صنعتگر در بهبهان وجود دارد که این امر ایجاد بازارچه صنایع‌دستی را ضرورت می‌بخشد.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بهبهان اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این بازارچه حدود ۴۰ درصد از مشکلات مربوط به صنایع‌دستی در بهبهان حل می‌شود و این شهرستان را به نمادی برای توسعه گردشگری استان تبدیل خواهد کرد.