به گزارش خوزپرس، دربی تیم‌های همنام اهوازی ساعت ۱۷ امروز با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در ورزشگاه کم‌تماشاگر غدیر آغاز شد.

با توجه به شکست تیم سپاهان اصفهان در مقابل استقلال تهران، تیم استقلال خوزستان شانس خود را برای تثبیت جایگاه دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بالا می‌دید، از این رو برای حضور در این مسابقه با انگیزه مضاعف حاضر شد.

سانتر دقیقه ۱۱ روح‌الله ابدام با ضربه سر رحیم زهیوی منجر به اولین گل شاگردان عبدالله ویسی و امیدواری برای گل‌های بیشتر شد.

حملات تیم استقلال خوزستان در دقایق پس از گل نیز ادامه داشت و این تیم مالک اکثر دقایق این مسابقه بود.

در دقیقه ۱۹ این دیدار اشتباه سعید سالارزاده دفاع استقلال اهواز با واکنش دروازه‌بان این تیم مهار شد.

اشتباه دقیقه ۲۵ دفاع تیم استقلال اهواز موجب رسیدن توپ به حسن بیت‌سعید و خلق گل دوم این دیدار شد.

دو دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل، حرکت زیبای رحیم زهیوی منجر به ثمر رسیدن گل بعدی این تیم شد و این نتیجه تا پایان نیمه اول ادامه داشت.

تیم استقلال اهواز در نیمه دوم این دیدار با تأخیر وارد زمین شد.

در نیمه دوم این رقابت بازهم شاگردان عبدالله ویسی مال توپ و میدان بودند و در دقایق مختلف از جمله دقیقه ۶۲ موقعیت‌های استقلال خوزستان توسط دفاع و دروازبان استقلال اهواز مهار شد.

در دقیقه ۷۸ این رقابت باز هم حسن بیت‌سعید در محوطه جریمه صاحب توپ شد و این بازیکن خلاق و گلزن با وارد کردن توپ به دروازه پرویز کریمی چهارمین گل مسابقه و دومین گل خودش در این دیدار را به ثمر رساند.

حسن بیت‌سعید با به ثمر رساندن دو گل در این دیدار خود را در جدول گلزنان لیگ ۶ گله کرد.

رحیم زهیوی با دو گلی که به ثمر رساند نام خود را در جدول گلزنان لیگ به ثبت رساند.

تلاش دو تیم تا دقایق پایانی این دیدار بی‌نتیجه ماند و بازی در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.

براساس این گزارش فارس، تیم استقلال خوزستان با این پیروزی در جایگاه دوم و استقلال اهواز نیز با پنج امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت

منبع:جنوب پرس