به گزارش خوزپرس، سردار حسین اشتری در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) که همزمان با ششمین روز از هفته ناجا در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد، استقلال و امنیت خوب کشور را از برکت انفاس قدسیه حضرت امام خمینی دانست و گفت: ما هرچه داریم به برکت امام راحل است و اگر امروز کشور ما یک کشور مستقل است و از امنیت پایدار و مثال زدنی برخورداریم، همه به برکت آن حضرت است.

اشتری، امنیت مثال زدنی کشورمان را مدیون دوران دفاع مقدس دانست و گفت: ما در دوران دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم. در دورانی که تمام دنیا جنگی تمام عیار را علیه ما آغاز کرده بود، جوانان این مرز و بوم با رهبری حضرت امام(ره) هشت سال روی پای خود ایستادند و آن روحیه ایستادگی و استقامت امروز هم وجود دارد و اکنون مقام معظم رهبری راه نورانی امام راحل را ادامه داده‌اند.

فرمانده ناجا با اشاره به شعار امسال هفته ناجا گفت: همه با هم برای امنیت و آرامش، معنایش این است که امنیت پدیده‌ای چند بعدی است و همه باید برای به دست آمدن، حفظ و ارتقای آن تلاش کنند.

رییس پلیس کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جمله معروف حضرت امام (ره) در باب پشتیبانی از ولایت فقیه، ادامه داد: حضرت امام (ره)می‌فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیب نرسد. ما امروز در حضور یادگار امام (ره) و در جوار حرم حضرت امام با فرمانده معظم کل قوا تجدید بیعت می‌کنیم و اعلام می کنیم که راه رزمندگان را ادامه خواهیم داد و عهد می‌بندیم که با تمام وجود و امکانات برای امنیت، آرامش و آسایش مردم خدمت کنیم.

به گفته اشتری، از نظر پلیس هر شهروند جمهوری اسلامی با هر سلیقه و هر مذهبی که دارد باید امنیتش تامین شود.

وی، نیروی انتظامی را نیروی خادم به مردم دانست و گفت: به خادمی مردم افتخار می کنیم و امیدواریم که این خدمات روز به روز بیشتر شود.

اشتری با اشاره به دیداری که اخیرا با مقام معظم رهبری داشته، گفت: در بیانات ایشان احساس رضایت را دیدیم. ایشان فرمودند که کلانتری‌ها به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند، باید بهترین نوع خدمت را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام

ایسنا