به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز بیان کرد:اقدام نیروی انتظامی برای جلوگیری از تخلف در جامعه ، این اقدام نهی از منکر است.
وی با بیان اینکه مرزهای استان خوزستان در امنیت کامل هستند افزود: از بابت امنیت مرز در استان خوزستان هیچگونه نگرانی وجود ندارد چرا که مرزهای استان با وجود مرزبانان قدرتمندی که داریم در امنیت کامل هستند.
حجت الاسلام حاجتی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت:باید راه و مکتب امام حسین (ع) را شناخت چرا که امروزه دشمنان اسلام متوجه شده اند کلید پیروزی انقلاب اسلامی پیروی از راه امام حسین (ع) است به همین منظور دشمن در فضای مجازی در صدد تخریب ارزش هاست.
وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل پیروی از مکتب و قیام امام حسین (ع) بوده و عامل بقای انقلاب اسلامی نیز پیروی از راه و مکتب امام حسین(ع) است.
امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد:رهبر انقلاب اسلامی در راه امام حسین (ع) یک موج جهانی اسلامی ایجاد کرده است.
حجت الاسلام حاجتی در ادامه با اشاره به انتقال پیکرهای مطهر ۷۰ شهید دفاع مقدس به میهن اسلامی از مرز شلمچه در هفته آینده افزود: انتقال پیکر شهدا به میهن باعث می شود تا مردم بیش از پیش با ارزش های راه شهیدان انقلاب اسلامی آشنا شوند.
نمازگزاران اهوازی بین خطبه های نماز جمعه با سردادن شعار
‘ مرگ بر آمریکا و حسین حسین(ع) شعار ماست ،شعار انقلاب ماست’ بر پیروی از راه و مکتب امام حسین (ع) تاکید کردند.