به گزارش خبرنگار خوزپرس از شوشتر، مصطفی سمالی روز چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در شوشتر افزود:وقتی انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۱۳۵۷به پیروزی رسید یک نگرش فکری و اندیشه ای در جهان به وجود آمد و این باعث شد که قدرت های شرق و غرب نسبت به وجود نظام جمهوری اسلامی احساس خطر کنند.
وی افزود:در ابتدای انقلاب امپریالیسم آمریکایی صهیونیستی تمام تلاش خود را جهت زمین گیر کردن این انقلاب به کار گرفتند اما وقتی دسیسه های آنان نقش برآب شد ،با تحریک صدام حسین حمله نظامی به کشور ایران اسلامی را رقم زدند.
فرماندار شهرستان شوشتر تصریح کرد:اراده پولادین مردم و تلاش نیروهای مسلح ۲ رکن اساسی مقابله با حمله دشمن را شکل داد و ایثارگری و رشادت های خود را به جهانیان نشان دادند.
وی ادامه داد:در هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا،رزمندگان،ایثارگران و همه کسانی که در دفاع مقدس از خود گذشتگی نشان دادند باید قدردانی کرد.
سمالی با اشاره به وظایف امروز مردم نسبت به نظام و انقلاب گفت: اگر پیرو راه شهدا هستیم باید وحدت در همه امور،سازندگی کشور،اراده پولادین و دفاع از ولایت فقیه را جامه عمل بپوشانیم و با عزم انقلابی جامعه ای بسازیم که آرمان شهدا باشد.
وی در پایان افزود:امروزه به لطف خدا و بیداری جامعه ،دشمنان ما در همه عرصه ها زمین گیر شده و نظام اسلامی به برکت خون شهدا در همه عرصه ها همچنان پیروز و سربلند است.
در این آیین یگان های نمونه نیروهای نظامی،انتظامی و نیزسپاه و بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند.