به گزارش خوزپرس در هندیجان سید مهران رفیعی فرماندار هندیجان در آیین مراسم پیوند ۸۰ زوج جوان در سالن خلیج فارس هندیجان عنوان کرد: هیچ نهادی مقدس‌تر از خانواده وجود ندارد. بزرگان دین ما تأکید بر تشکیل و تحکم خانواده را امر مهم خواندن.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه بنده به‌عنوان برادر به نوعروسان و دامادها احترام، مشورت بین زن و مرد را در شروع زندگی سفارش می‌کنم، اظهار داشت: زندگی که شما در پیشروی دارید سختی، شادی و مشقت و خوشی دارد باید خود را آماده سازید که در کنار یکدیگر زندگی را آغاز کنید.

وی بیان کرد: استحکام خانواده اعتقاد به خدا و رسول خدا است، مشکلات مختص به یک شخص نیست بلکه برای همه انسان‌ها است با روحیه زن و شوهر و با گذشت و توکل زندگی خود را جلو  ببرید در زندگی باید خوش اخلاق باشید.

و مهران رفیعی در ادامه عنوان کرد: با شروع زندگی فرزندان صالح که برای جامعه مفید بزرگ کنید.

فرماندار هندیجان در خاتمه با بیان اینکه متأسفانه در دادگاه خانواده مشاهده می‌کنیم که برخی ازدواج‌ها بر اثر دید کم بین زن و مرد پیش آمده که منجر به طلاق می‌شود ما مسلمان هستیم باید به هم نو خود کمک کنیم و بستر ازدواج آسان را در جامعه فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگار خوزپرس در هندیجان، در پایان این مراسم هدایایی از سوی فرماندار، کانون پرورش کودکان و نوجوانان، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به زوجین اهدا شد.

ناصر حکیمی خبرنگار هندیجان