جلسه کمیسیون حفاری شهرستان شادگان با حضور کلیه اعضاء به‌منظور بررسی آخرین وضعیت حفاری‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، فرماندار شادگان در این جلسه  از اجرای عملیات حفاری و بازسازی  ۳۵۰۰ متر شبکه  فاضلاب در این شهرستان بیان کرد: با توجه به ضرورت انجام لوله‌گذاری فاضلاب و در جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی  عملیات حفاری  در هفت منطقه شادگان که وضعیت شبکه فاضلاب آنها بحرانی است آغاز شده است.
وی همچنین در ادامه جلسه بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های حفار و دیگر دستگاه‌های اجرایی با کمیسیون قبل از انجام هرگونه حفاری در سطح شهرستان و تسریع در بازسازی و آسفالت مناطق حفاری شده توسط دستگاه‌های حفار تاکید کرد و گفت: به‌منظور تسریع در اجرای عملیات اصلاح وترمیم شبکه‌های فاضلاب و پمپاژهای نقاط مختلف قبل از شروع فصل بارندگی کلیه دستگاه‌ها مکلف‌اند در اسرع وقت جهت حل مشکل فاضلاب  که یکی از مشکلات اساسی شهرستان است تلاش مضاعف و همکاری جدی داشته باشند.
فرج اللهی با تاکید بر رعایت اصول فنی  حفاری پیشگیری از وقوع حادثه در هنگام حفاری توسط دستگاه‌های حفار، گفت: دستگاه مجری طرح وظیفه دارد  از دیگر ادارات و  دستگاه‌ها که در مسیر پروژه خطوطی داشته باشند استعلام نماید و نسخه‌ای از نقشه‌های اجرایی مربوط به تأسیسات و خطوط انتقال آب، گاز، فیبر نوری و…  باید در اختیار دستگاه‌های حفار قرار گیرد.
فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: اداره آب فای شادگان نسبت به اتخاذ تمام تدابیر و تمهیدات لازم از قبیل نصب علائم هشدار دهنده  ، قوانین راهنمایی و رانندگی در حین عملیات حفاری و  رعایت موارد ایمنی اقدام نماید.
فرج اللهی در پایان گفت: اعتبارات پروژه عملیات حفاری و بازسازی  ۳۵۰۰ متر شبکه  فاضلاب شهرستان شادگان  بالغ بر ۴ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.