مهران اکبری در گفتگو با خبرنگار خوزپرس در هندیجان گفت: از ابتدای سال جاری به منظور واکسینه نمودن بیماری در سطح روستاهای شهرستان بیش از ۶۰ هزار رأس گوسفند علیه بیماری‌هایی از قبیل تب برفکی و دیگر بیماری واگیر مشترک تا کنون واکسینه شدند.

رئیس دامپزشکی هندیجان در ادامه افزود با توجه به بیماری در بین گوسفندان از صاحبان و دامداران شهرستان می‌خواهیم جهت واکسینه نمودن با مراجعه به این اداره هماهنگی لازم را داشته باشند و همچنین از روستائیان هندیجانی می‌خواهیم که با مشاهده هر گونه بیماری در بین دام‌های خود سریعاً مراتب را به این اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

وی از شهروندان هندیجانی خواست که جهت خرید گوشت گرم از قبیل گاو، گوسفند و همچنین مرغ، ماهی و میگو از توزیع کنندگان که توسط این اداره مورد تأیید می‌باشند خریداری نمایند.

مهران اکبری در خصوص کشتار روز گوسفند در کشتارگاه این اداره با حضور نماینده روزانه در سطح کشتارگاه سرکشی و در طی هفته با مراجعه به قصاب‌ها و توزیع کنندگان عرضه مرغ ماهی میگو تاکنون هیچ‌گونه مواردی مشاهده نگردیده و از شهروندان هندیجانی می‌خواهیم که خرید خود را از فروشگاه معتبر خریداری نمایند.