به گزارش خوزپرس به نقل از تسنیم، فریدون حسنوند بعدازظهرامروز در افتتاح طرح گازرسانی شهر بیدروبه از توابع شهرستان اندیمشک در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر اظهار داشت:  در بخش مرکزی و برخی مناطق شهری اندیمشک مشکلاتی وجود دارد که نیاز به توجه دارند لذا از مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران انتظار می‌رود اندیمشک را بهتر از گذشته ببینند.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح گاز‌رسانی به روش سی‌ان‌جی در اندیمشک و افتتاح فاز دوم اجرای این طرح به زودی مناطق روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین گاز مورد نیاز بخش‌ها و واحدهای مختلف صنعتی و اقتصادی اندیمشک تأمین و در اختیار این واحدها قرار گیرد و شرکت گاز نگاه ویژه‌ای به این طرح‌ها داشته باشد.

وی گفت: یکی از این طرح‌ها نیروگاه سیکل ترکیبی هزار مگابایتی اندیمشک بوده که به گاز برای تولید خود و ورود به چرخه انرژی نیاز مبرم دارد.

حسنوند بیان کرد: کارخانه سیمان اندیمشک نیز که در توسعه صنعت و اشتغال شهرستان نقشی مهم دارد به گاز برای تولید خود نیاز مبرم داشته و باید به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: امروز بیش از ۹۷ درصد گاز مصرفی خوزستان در بخش تولید به کار گرفته و مصرف می‌شود به همین دلیل باید نگاه مسئولان به گاز مورد نیاز استان باید ویژه باشد تا صنعت و اشتغال خوزستان رونقی بیشتر بگیرد.

*بیش از ۳۵ هزار مشترک جدید از خدمات شرکت گاز بهره مند شدند‌

فرماندار اندیمشک نیز گفت: بیش از ۳۵ هزار مشترک در بخش شهری و روستایی از خدمات شرکت ملی گاز در شهرستان اندیمشک برخوردار شده اند.

‌پیمان جهانگیری‌ اظهار داشت: امروز رفع محرومیت بخش‌های روستایی و دور افتاده به یک اولویت مهم برای دولت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اجرای طرح گازرسانی به روش سی ان جی در شهر بیدروبه از توابع اندیمشک، بیانگر توجه ویژه دولت به توسعه خدمات مناطق محروم و تأمین نیازهای شهروندان در این حوزه است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح گازرسانی، بخش زیادی از مشکلات ساکنان این منطقه حل خواهد شد ضمن اینکه اجرای این طرح گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بوده است.

وی گفت: در گام نخست اجرای این طرح گازرسانی ۸۰۰ خانوار بخش الوار گرمسیری و شهر بیدوربه اندیمشک از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

جهانگیری بیان کرد: پس از افتتاح فاز اول این پروژه و در گام دوم بیش از ۲ هزار نفر از خدمات شرکت و اجرای طرح سی‌ان‌جی در اندیمشک بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با اجرای این طرح میزان دسترسی شهروندان دو بخش مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک به خدمات گاز توسعه خواهد یافت.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح و پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۳۵ هزار مشترک در بخش شهری و روستایی از خدمات شرکت ملی گاز در شهرستان اندیمشک برخوردار شده‌اند.