به گزارش خوزپرس، متن این نامه که بخشی از آن از سوی ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز قرائت شد، به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم. محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای. منشور راهگشای آن امام عزیز درخصوص برجام که موید اقدام نهادهای قانونی کشور شامل تلاش‌های دولت محترم، اقدامات مجلس شورای اسلامی و تدابیر شورای عالی امنیت ملی بود، بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد که انقلاب اسلامی با الهام از اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه از هر گذرگاه سختی با اقتدار عبور می‌نماید و همواره رهنمودهای آن رهبر عظیم‌الشان، وحدت آفرین و دشمن‌شکن است.

از حسن توجه حضرتعالی به ایفای نقش مجلس شورای اسلامی و تلاش نمایندگان در بررسی برجام و تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت و همچنین اعتماد و وثوق حضرت عالی به ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست و اعضای شورای کمیسیون‌های ویژه بررسی برجام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی می‌گردد. قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان بازوان قدرتمند حضرتعالی با همکاری سازمان‌های نظارتی و شورای عالی امنیت ملی در پسا برجام تلاش خواهد نمود، دشمن نتواند کوچکترین رخنه‌ای و نفوذی در سرزمین اسلامی ما داشته باشد و همچنین مراقبت خواهد شد که هیچ‌گونه عهدشکنی ۱+۵ بی‌پاسخ نماند.»