به گزارش خوزپرس از اندیمشک،  رضا رضایی ظهر امروز و پس از بازدید از  طرح‌های نیمه تمام شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با  در کشور میزان پرداختی مردم در بخش بهداشت و درمان کاهش یافته و همین مقوله سبب رضایت مندی شهروندان را بیش از گذشته فراهم کرده است.

مدیرکل بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت اصلی‌ترین مطالبات و نیازهای بیماران مربوط به بخش تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی بوده که با اجرای طرح تحول این میزان، کاهش یافته است افزود: در این طرح کاهش پرداختی سهم بیماران در بخش بهداشت و درمان در مناطق محروم بیشتر بوده است و مردم مناطق محروم از خدمات طرح تحول حوزه سلامت بهره مند شده‌اند.

رضایی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها و تخصیص منابع مالی مورد نیاز آن‌ها به زودی دو طرح احداث درمانگاه تخصصی و اورژانس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: بخش تأمین و تجهیز خدمات چشم پزشکی بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک در این دیدار مورد توجه قرار گرفت و بررسی‌های مورد نیاز برای تأمین نیازهای آن در کمترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرکل بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: یکی دیگر از طرح‌های مورد نظر برای توسعه بیمارستان امام علی (ع)، افزایش تخت‌های ICU این بیمارستان بوده که این طرح نیز به همراه توسعه و تجهیز بخش‌های دیگر این واحد بهداشتی تا پایان امسال اجرا می‌شود.