به گزارش خبرنگار خوزپرس در اهواز، سید سیروس پورموسوی یکشنبه شب پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: واقعا در این دیدار یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم چرا که در برابر تیمی قرار گرفتیم که مدعی کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر به شمار می رود و خریدهای بسیار خوبی برای تقویت تیم خود داشته است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این بازی شش امتیازی بود، گفت: بازی شش امتیازی نبود اما کسب برد در آن بسیار اهمیت داشت. تنها دو هفته از لیگ گذشته و نمی‌شود گفت که این بازی‌ها شش امتیازی هستند. هنوز اول فصل هستیم.

وی افزود: خط دفاعی ما در این بازی به خوبی کار کرد و با وجود اینکه در این مسابقه یک گل دریافت کردیم ولی به نظر من عملکرد ما در این خط خوب بوده است. از سوی دیگر بازیکنان استقلال تهران نیز موقعیت های خوبی در این بازی برای تیم خود خلق کردند ولی مقاومت بازیکنان ما نیز بسیار خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه خسرو حیدری با حرکات خود در حد زیادی استقلال خوزستان را آزار داد، بیان کرد: ما جانفزا را برای این کار در نیمه دوم به جای شیرزادی وارد میدان کردیم که خوشبختانه این تعویض به خوبی جواب داد.

پورموسوی ادامه داد: علی اصغر عاشوری هم در این بازی و هم در بازی قبل در برابر تراکتورسازی با حضورش تیم را به جلو هدایت کرد و روند حرکتی تیم مثبت شد.

همچنین سرپرست تیم استقلال خوزستان در خصوص ناسزاگویی برخی تماشاگران نسبت به بازیکنان و مربیان استقلال تصریح کرد: اصلا درست نیست که در ورزشگاه که مردم مشغول لذت بردن از فوتبال هستند،‌ عده‌ای اقدام به توهین کنند. باید بگویم آنهایی که توهین کردند، هوادار استقلال خوزستان نبودند و به تماشاگران ما متصل نمی‌شوند. همه شاهد بودند اعضای کادرفنی ما چقدر تلاش کردند تا این فحاشی اصلا انجام نشود ولی متاسفانه مشکلاتی ایجاد شد که از دست ما خارج شد.

وی در نهایت در خصوص بخشیده شدن سیدمهدی رحمتی گفت: این موضوع در دست ما نبود. حتما محرومیتش تمام شده بود که ایشان را بخشیدند. آنها تصمیم گرفتند و ما هم قبول کردیم. اصلا کار درستی نیست جایی که مردم از فوتبال لذت می‌برند، کسی فحاشی کند. آنهایی که فحاشی کردند‌، هوادار تیم ما نبودند. این تماشاگران به ما متصل نمی‌شوند. کادرفنی ما و تماشاگران یک مقدار سعه صدر داشته باشند چون ممکن است مشکلاتی برایمان ایجاد شود. مسئولان فدراسیون فوتبال دیدند که ما چقدر تلاش کردیم هیچ مسئله‌ای نباشد.